Irti tavanomaisesta – miten pedagogiikkaa kehitetään aikuiskoulutuksessa
Julkaistu sarjassa
Kokkolan yliopistokeskus Chydenius. AjankohtaistaPäivämäärä
2022Jyväskylän yliopistossa on käynnissä JYULearn-työskentely, jolla kehitetään yliopisto-opetusta. Myös Kokkolan yliopistokeskuksessa ideoidaan tapoja edistää oppimisen monipaikkaisuutta sekä uusien opetuskäytäntöjen käyttöönottoa, pedagogisesti ja digitaalisesti tarkoituksenmukaisella tavalla. Aihe herättää intohimoja puolesta ja vastaan – ja hyvä niin! Yliopistokeskuksen kasvatustieteen asiantuntijat kertovat tässä jutussa, miten opetuksen teknologinen kehittäminen suhteutuu oppimiseen aikuiskoulutuksessa.
Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.chydenius.fi/fi/yliopistokeskus/ajankohtaista/irti-tavanomaisesta-miten-pedagogiikkaa-kehitetaan-aikuiskoulutuksessaMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teaching Practices During the Covid-19 Pandemic in Austria, Estonia, Finland and Romania
Tuul, Maire; Tuul, Madis; Fenyvesi, Kristof; Yada, Takumi; Lázár, Csilla; Ferencz-Salamon, Alpár (Tallinna ülikool, 2022) -
Enhancing web course design using action research
Hiltunen, Leena (University of Jyväskylä, 2010) -
In search for the conceptual origin of university students' community in a confluence of on- and offline learning environments ethnographies in technology-rich, multi-sited fields of study
Pöysä, Johanna (University of Jyväskylä, 2007)Contemporary society requires its citizens to develop capacities to resituate their activities in collective unities and to successfully communicate their actions within these multiple local and global communities. Also ... -
Digitaaliset työkalut yliopiston kieltenopetuksessa
Pirinen, Riku (2021)Tässä tutkielmassa selvitetään, miten digitalisaatio näkyy tämän päivän yliopiston kieltenopetuksessa. Tutkimustuloksia voidaan hyödyntää opetuksen kehittämiseen, sillä ne antavat vastauksia siihen, miten tietotekniikan ... -
Kohti uutta verkko-opetusta : kuinka kehitetään verkko-opetusta Etelä-Savon ammattiopistossa
Flinkman, Jorma (2021)Tässä toimintatutkimuksen keinoin toteutetussa koulutusteknologian alaan kuuluvassa tutkimuksessa käsitellään Etelä-Savon ammattiopistossa (Esedu) vuonna 2020 tehtyä verkko-opetuksen kehitystyötä. Verkko-opetuksen merkitys ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.