Aims of education and curriculum planning in special education units and schools in Lusaka, Zambia : a qualitative study of special education teachers' views and classroom practice
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
Jere-Folotiya, Jacqueline (University of Jyväskylä, 2014) -
The effect of using computer literate game in the teaching of reading literacy skills in Zambia
Mulenga Kachenga, Grace (2008) -
The acquisition of early reading skills : the influence of the home environment in Lusaka, Zambia
Chansa-Kabali, Tamara (University of Jyväskylä, 2014) -
Teacher authority in the classroom : views of Finnish basic school English teachers and classroom teachers
Räsänen, Janne (2021)Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten peruskoulun opettajien suhtautumista opettajan auktoriteettiin, sekä siihen vaikuttaviin tekijöihin. Opettajan auktoriteetin on perinteisesti nähty tarkoittavan opettajan valtaa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.