LPP-menetelmä lukivaikeuksisen oppilaan alkuopettamisessa 1-3-luokilla
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yläkoululaisten oppilaiden näkemyksiä ja kokemuksia lukemis- ja kirjoittamisvaikeuksista
Salokangas, Mari (2012)Työssäni tutkin yläkoululaisten oppilaiden näkemyksiä ja kokemuksia lukemis- ja kirjoittamisvaikeuksista. Tutkimukseni tarkoituksena oli antaa puheenvuoro oppilaille, sillä aiemmat tutkimukset ovat hyvin vähän huomioineet ... -
Opettajan ja oppilaan välinen vuorovaikutus klassisessa laulunopetuksessa
Jauhiainen, Tuomas (2011)Opettajan ja oppilaan välisen vuorovaikutuksen luonne laulunopetuksessa on merkittävä asia oppilaan oppimisen kannalta. Tutkimuksessani selvitän millaista vuorovaikutusta opettajalla on eri oppilaiden kanssa, joilla on ... -
Samanaikaisopetus yläkoulun kokeellisilla kemian tunneilla : oppilaan näkökulma
Karhunen, Sanna (2014)Tutkimuksessa selvitettiin samanaikaisopetuksen vaikutuksia kokeellisen kemian tunneilla oppilaan näkökulmasta. Tutkimuksen tarkoituksena oli erityisesti perehtyä oppilaan näkökulmasta samanaikaisopetuksen hyötyihin ja ... -
Oppilaan musiikillisen harrastuneisuuden huomioiminen 6. luokan musiikinopetuksessa yhden luokanopettajan kokemana
Melander, Ulla-Maija (2005)