Show simple item record

dc.contributor.authorRissanen, Paula
dc.date.accessioned2008-01-08T07:33:16Z
dc.date.available2008-01-08T07:33:16Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:859803
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7786
dc.format.extent203 lehteä.
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.titleViisivuotiaiden lasten psykososiaalisen kehityksen arviointikäytännön kehittäminen lastenneuvolassa : ennustavatko viisivuotiaina tehdyt motorisen, kognitiivisen ja sosioemotionaalisen kehityksen mittaukset oppimista ja käyttäytymistä ensimmäisten kouluvuosien aikana?
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-2000859803
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradufi
dc.type.ontasotMaster's thesisen
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Educationen
dc.contributor.laitosKasvatustieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Educationen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineErityispedagogiikkafi
dc.contributor.oppiaineSpecial Educationen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.contributor.oppiainekoodi101


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record