Postkvalitatiivisia liikahduksia tekstin ja äänen välillä
Sääskilahti, N. (2021). Postkvalitatiivisia liikahduksia tekstin ja äänen välillä. Elore, 28(1), 73-83. https://doi.org/10.30666/elore.101849
Published in
EloreAuthors
Date
2021Copyright
© Kirjoittaja & Suomen kansantietouden tutkijain seura ry, 2021
Publisher
Suomen kansantietouden tutkijain seura ryISSN Search the Publication Forum
1456-3010Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/97920970
Metadata
Show full item recordCollections
Related funder(s)
Academy of FinlandFunding program(s)
Academy Project, AoF; Research profiles, AoF
Additional information about funding
Katsausartikkeli on kirjoitettu osana Suomen Akatemian rahoittamaa tutkimushanketta Rajojen yli – Kuulumisen performansseja ja narratiiveja taiteen keinoin, hankenumero SA308521 sekä Jyväskylän yliopiston profilointialuetta Crises Redefined, hankenumero SA311877License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Registered reports for qualitative research
Karhulahti, Veli-Matti (Nature Publishing Group, 2022)Researchers are disincentivized from conducting urgently needed qualitative research, argues Veli-Matti Karhulahti. He recommends the adoption of registered reports for qualitative research as a remedial course of action. -
Uudenlaista kuullun ymmärtämistä – Kuvan ja videon merkitys ylioppilastutkinnon kielikokeissa
von Zansen, Anna (2019)This mixed methods research investigated the role of visual support such as pictures and video in assessing foreign language listening comprehension. Furthermore, this research gathered information on Finnish upper secondary ... -
Transmigrant and immigrant preschool visual response to intergenerational multimodal storytelling
Boivin, Nettie (Wydawnictwu Adam Marszalek, 2021)Newly arrived (refugees, migrants, transmigrants, immigrants) children require a shiftin intergenerational storytelling. Intergenerational storytelling enables culturally and linguistically diverse emergent learners exposure ... -
Learning Cultural Literacy through Creative Practices in Schools : Cultural and Multimodal Approaches to Meaning-Making
Lähdesmäki, Tuuli; Baranova, Jūratė; Ylönen, Susanne C.; Koistinen, Aino-Kaisa; Mäkinen, Katja; Juškiene, Vaiva; Zaleskiene, Irena (Palgrave Macmillan, 2022)This open access book discusses how cultural literacy can be taught and learned through creative practices. It approaches cultural literacy as a dialogic social process based on learning and gaining knowledge through ... -
Koulutustutkimukset julki : välähdyksiä Koulutuksen tutkimuslaitoksen julkaisu- ja viestintäpalveluista Jouni Sojakan toimiessa laitoksen julkaisupäällikkönä
(Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2022)