Kuunnella ja tulla kuulluksi kirjoitetussa verkkokeskustelussa
Tyrväinen, H., Uotinen, S., & Valkonen, L. Kuunnella ja tulla kuulluksi kirjoitetussa verkkokeskustelussa. Ruusupuiston kärkiuutiset, (1). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2021/1
Published in
Ruusupuiston kärkiuutisetDate
2021Copyright
© Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2021
Publisher
Jyväskylän yliopisto
Original source
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2021/1Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/89797341
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuulluksi tulemisen kokemus kirjoitetussa verkkokeskustelussa
Tyrväinen, Heli; Uotinen, Sanna; Valkonen, Leena (Prologos; Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Fysioterapian opettajien kokemuksia verkko-opetuksesta : fenomenologis-hermeneuttinen tutkimus
Knuutinen, Annukka; Räikkönen, Raili (2024)Verkko-opetuksella tarkoitetaan joko kokonaan tai osittain verkkoteknologian hyödyntämistä opetuksessa ja opiskelijoiden oppimisen tukemisessa. Verkko-opetuksesta on muodostunut kuluneiden parin vuosikymmenen aikana pysyvä ... -
Opettajien kokemuksia etäopetuksesta : opetusjärjestelyt ja vuorovaikutus COVID19 pandemian aikana
Kinnunen, Hannamari (2022)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin opettajien kokemuksia koronapandemian aiheuttaman etäopetusjakson toimivuudesta ja etäopetuksen aikaisesta vuorovaikutuksesta. Tutkimuksessa selvitettiin opettajien kokemuksia etäopetuksen ... -
Collaborative knowledge construction in authentic school contexts
Arvaja, Maarit (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2005) -
Temperamenttitietoisuus opettajan pedagogisena työvälineenä verkko-opetusympäristössä
Ahola, Milla (2020)Kuivasojan alakoululla temperamenttitietoisuutta hyödynnetään luokkahuoneopetuksessa. Tässä tutkimuksessa tutkittiin, miten temperamenttitietoisuutta voidaan tukea, kun opetusta siirretään Peda.net verkko-opetusympäristö ...