Peruskoulun ala-asteen englannin kielen tavoiteoppimiskokeiluun osallistuvien 3. ja 4. luokkien oppilaiden asennoitumisesta ja asenteen muuttumisesta englannin kielen opiskeluun
Päivämäärä
1977Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tässä luokassa kaikki hyväksytään ... paitsi yksi : erilaiset oppilaat ala-asteen viidensien ja kuudensien luokkien oppilaiden kirjoitelmien kuvaamina
Penttonen, Anja; Uusimäki, Sirpa (1997) -
IV ja VIII -luokkien oppilaiden vanhempien näkemykset peruskoulun tavoitteiden tärkeydestä
Jokinen, Tuija (1984) -
Askartelun olemus ja peruskoulun ala-asteen 1.,2. ja 3. luokan oppilaiden askartelutoiminta
Hiltunen, Eero (1981) -
Taipuuko tammi - muuttuuko koulu? : vaasalaisten peruskoulun ala-asteen oppilaiden vanhempien käsityksiä koulusta ja sen kehittämisestä
Luukkanen, Maija; Laitinen, Pirjo (1995) -
Oppilaiden kanssa vastuuta jakamassa : peruskoulun kahdeksannen luokan oppilaiden autonomian vahvistaminen englannin oppitunneilla samanaikaisopetuksen tuella
Saarenketo, Tiina (University of Jyväskylä, 2016)The aim of this ethnographic and autoethnographic research was to explore what kind of a learning culture existed in an 8th grade English class in a Finnish basic education school in the 2011-2012 academic year. The ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.