Peruskoulun ala-asteen englannin kielen tavoiteoppimiskokeiluun osallistuvien 3. ja 4. luokkien oppilaiden asennoitumisesta ja asenteen muuttumisesta englannin kielen opiskeluun
Date
1977Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tässä luokassa kaikki hyväksytään ... paitsi yksi : erilaiset oppilaat ala-asteen viidensien ja kuudensien luokkien oppilaiden kirjoitelmien kuvaamina
Penttonen, Anja; Uusimäki, Sirpa (1997) -
IV ja VIII -luokkien oppilaiden vanhempien näkemykset peruskoulun tavoitteiden tärkeydestä
Jokinen, Tuija (1984) -
Askartelun olemus ja peruskoulun ala-asteen 1.,2. ja 3. luokan oppilaiden askartelutoiminta
Hiltunen, Eero (1981) -
Taipuuko tammi - muuttuuko koulu? : vaasalaisten peruskoulun ala-asteen oppilaiden vanhempien käsityksiä koulusta ja sen kehittämisestä
Luukkanen, Maija; Laitinen, Pirjo (1995) -
Oppilaiden kanssa vastuuta jakamassa : peruskoulun kahdeksannen luokan oppilaiden autonomian vahvistaminen englannin oppitunneilla samanaikaisopetuksen tuella
Saarenketo, Tiina (University of Jyväskylä, 2016)The aim of this ethnographic and autoethnographic research was to explore what kind of a learning culture existed in an 8th grade English class in a Finnish basic education school in the 2011-2012 academic year. The ...