LUMA-keskus Suomi -verkoston valtakunnallisen tehtävän toteutuksen (2017-2020) ulkoinen arviointi
Published in
Tutkimusselosteita / Koulutuksen tutkimuslaitosAuthors
Date
2021Copyright
© Tiina Mäkelä ja Koulutuksen tutkimuslaitos
Publisher
Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitosISBN
978-951-39-8651-3ISSN Search the Publication Forum
2243-139XKeywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Tutkimusselosteita [38]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Collaboration network for inspiring children and youth into science, mathematics and technology in Finland
Myllymäki, Mikko; Impiö, Pentti; Hakala, Ismo (IEEE; Czech Technical University in Prague, 2021)The importance of STEM education is widely recognized. Despite the value of the sector and good associated employment prospects, young students generally lack interest in science and engineering. This is reflected in the ... -
Teknologiakompetenssi : teknologiakasvatuksen uudistamishaasteita peruskoulussa ja lukiossa
Parikka, Matti (Jyväskylän yliopisto, 1998) -
Developing technology education : in search of curriculum elements for Finnish general education schools
Rasinen, Aki (Jyväskylän yliopisto, 2000)Monien teknologisen elämäntavan valinneiden maiden yleissivistävissä kouluissa on viime vuosina aloitettu teknologiakasvatus. Myös suomalaisen peruskoulun ja lukion opetussuunnitelmien perusteiden (1994) mukaan teknologia ... -
Varhaisvuosien tiede- ja teknologiakasvatusta, matematiikkaa ja taiteita integroivaa STEAM-toimintaa perhepuistossa
Virkkula, Otto (2017)STEAM-toiminnassa elämä ja koulutus sitoutuvat toisiinsa. Oppimisen eri alueet - tiede- ja teknologiakasvatus, taiteet ja matematiikka – limittyvät toisiinsa ja antavat mahdollisuuden holistiseen, elävään ja mukautuvaan ... -
STEAM : tiedettä, teknologiaa, insinööritaitoja, taiteita ja matematiikkaa yhdistävä tutkiva oppiminen esiopetuksessa
Nykänen, Virpi (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella, miten lapsen tutkiva toiminta sekä tiedettä, teknologiaa, taidetta ja matematiikkaa yhdistävä STEAM-pedagogiikka soveltuu toimintamuodoksi esiopetukseen. Tavoitteena oli ...