Opetussuunnitelmatyön 2018-2020 arviointi Jyväskylän yliopistossa
Salminen, T., Jääskelä, P., & Tynjälä, P. (2021). Opetussuunnitelmatyön 2018-2020 arviointi Jyväskylän yliopistossa. Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos. https://www.jyu.fi/fi/koulutus/ops-2019-2020/tutkimus/ops-arviointi-2020_raportti_final-version_12012021.pdf
Date
2021Copyright
© 2021 Jyväskylän yliopisto
Publisher
Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitosKeywords
Original source
https://www.jyu.fi/fi/koulutus/ops-2019-2020/tutkimus/ops-arviointi-2020_raportti_final-version_12012021.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/66336722
Metadata
Show full item recordCollections
- Elektroniset kirjat [551]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opetussuunnitelmatyön 2015-2017 arviointi Jyväskylän yliopistossa
Kratochvil, Joachim; Jääskelä, Päivikki; Honkimäki, Sanna; Aittola, Helena; Tynjälä, Päivi (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2018) -
Jyväskylän yliopiston henkilöstön pedagogisten koulutusten (YPE, TACE, APO) arviointi ja kehittämismahdollisuudet : arvioinnin loppuraportti
Kärkkäinen, Katarzyna; Jääskelä, Päivikki; Tynjälä, Päivi; Saarinen, Taina (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2021)Jyväskylän yliopiston koulutusneuvosto hyväksyi 22.4.2020 henkilöstön pedagogisten koulutusten kehittämiskohteet ja toimenpiteet. Vararehtorin Marja-Leena Laakson päätöksellä 24.8.2020 Koulutuksen tutkimuslaitos otti vastaan ... -
Sulautuva opetus Jyväskylän yliopistossa, opiskelijanäkökulma
Pesonen, Lise-Lotte (2015)Jo muutamia vuosia yksi koulutusmaailman ajankohtaisista käsitteistä on ollut Blended learning eli sulautuva oppiminen tai sulautuva opetus. Sulautuva opetus on menetelmä, jossa yhdistyy niin kontakti- kuin verkko-opetus. ... -
Toista tietä maisteriksi : maisteriopiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta Jyväskylän yliopistossa
Skaniakos, Terhi (2017)Tutkimukseni tavoitteena on tarkastella Jyväskylän yliopiston maisterivai-heen opintoihin vuosina 2011 ja 2012 sisään otettujen opiskelijoiden kokemuksia ohjauksesta. Tarkastelun kohteena ovat erityisesti opiskelijat, jotka ...