Dialogismi kehollisena, vastavuoroisena ja mielellisenä vuorovaikutuksena draamakasvatuksen konteksteissa
Viirret, T. L. (2020). Dialogismi kehollisena, vastavuoroisena ja mielellisenä vuorovaikutuksena draamakasvatuksen konteksteissa. Prologi: puheviestinnän vuosikirja, 16(1), 104-108. https://doi.org/10.33352/prlg.99324
Published in
Prologi: puheviestinnän vuosikirjaAuthors
Date
2020Copyright
© 2020 kirjoittaja
Publisher
Prologos ryISSN Search the Publication Forum
1795-7613Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47480627
Metadata
Show full item recordCollections
- Avoin yliopisto [146]
- Prologi [159]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Soveltava keskusteluntutkimus tutkijan ja tutkittavien vastavuoroisena toimintana
Simonen, Mika; Nissi, Riikka; Lehtinen, Esa (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2021) -
Geometrinen hahmottaminen sosiaalisena, vuorovaikutteisena ja kehollisena toimintana
Jakonen, Teppo; Szabó, Tamás Peter; Fenyvesi, Kristóf (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021)Matematiikan ja luonnontieteiden oppimista käsittelevässä tutkimuksessa on viime aikoina korostettu kehon, kognition ja vuorovaikutuksen läheistä yhteyttä. Tässä artikkelissa pohdimme, millä tavoin geometrinen hahmottaminen ... -
Olen ja ihmettelen : maailmassa-olemisen näyttämö draaman merkityksen antajana Martin Heideggerin filosofian valossa
Uusitalo, Margit (University of Jyväskylä, 2016) -
From ‘psycholinguistics’ to the study of distributed sense-making : Psychological reality revisited
Dufva, Hannele (Elsevier, 2024)The paper discusses the ‘psychological reality’ of human languaging. Basing on the dialogical and distributed arguments, the point of departure is in observations of the actualities of languaging in different modalities ... -
Mitä ihmiset osaavat, kun he osaavat kieltä? : henkilökohtainen repertoaari ja sen multimodaalisuus
Dufva, Hannele (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2020)The paper introduces a fresh perspective on individual language skills, or, language proficiency. Based on dialogical thinking, theory of distributed language and cognition and sociolinguistics, it will be argued that ...