Dialogismi kehollisena, vastavuoroisena ja mielellisenä vuorovaikutuksena draamakasvatuksen konteksteissa
Viirret, T. L. (2020). Dialogismi kehollisena, vastavuoroisena ja mielellisenä vuorovaikutuksena draamakasvatuksen konteksteissa. Prologi: puheviestinnän vuosikirja, 16(1), 104-108. https://doi.org/10.33352/prlg.99324
Julkaistu sarjassa
Prologi: puheviestinnän vuosikirjaTekijät
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© 2020 kirjoittaja
Julkaisija
Prologos ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-7613Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47480627
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Avoin yliopisto [167]
- Prologi [159]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Olen ja ihmettelen : maailmassa-olemisen näyttämö draaman merkityksen antajana Martin Heideggerin filosofian valossa
Uusitalo, Margit (University of Jyväskylä, 2016) -
Mitä ihmiset osaavat, kun he osaavat kieltä? : henkilökohtainen repertoaari ja sen multimodaalisuus
Dufva, Hannele (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2020)The paper introduces a fresh perspective on individual language skills, or, language proficiency. Based on dialogical thinking, theory of distributed language and cognition and sociolinguistics, it will be argued that ... -
From ‘psycholinguistics’ to the study of distributed sense-making : Psychological reality revisited
Dufva, Hannele (Elsevier, 2024)The paper discusses the ‘psychological reality’ of human languaging. Basing on the dialogical and distributed arguments, the point of departure is in observations of the actualities of languaging in different modalities ... -
Draaman maailmat oppimisalueina : draamakasvatuksen vakava leikillisyys
Heikkinen, Hannu (Jyväskylän yliopisto, 2002) -
Draamakasvatuksen teillä : tutkimus TIE (Theatre In Education) -projektista
Heikkinen, Hannu; Viirret, Tuija Leena (Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, 2003)Draamakasvatus liminaalisena leikkikenttänä : TIE (Theatre-in-education) -genren teoreettinen viitekehys / Hannu Heikkinen. -- Hyväksynnän tiellä TIE-näytelmän dramaturginen analyysi : tekstejä itsensä hyväksymisen poluista ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.