Dialogismi kehollisena, vastavuoroisena ja mielellisenä vuorovaikutuksena draamakasvatuksen konteksteissa
Viirret, T. L. (2020). Dialogismi kehollisena, vastavuoroisena ja mielellisenä vuorovaikutuksena draamakasvatuksen konteksteissa. Prologi: puheviestinnän vuosikirja, 16(1), 104-108. https://doi.org/10.33352/prlg.99324
Published in
Prologi: puheviestinnän vuosikirjaAuthors
Date
2020Copyright
© 2020 kirjoittaja
Publisher
Prologos ryISSN Search the Publication Forum
1795-7613Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47480627
Metadata
Show full item recordCollections
- 2020 [14]
- Avoin yliopisto [119]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Soveltava keskusteluntutkimus tutkijan ja tutkittavien vastavuoroisena toimintana
Simonen, Mika; Nissi, Riikka; Lehtinen, Esa (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2021) -
Geometrinen hahmottaminen sosiaalisena, vuorovaikutteisena ja kehollisena toimintana
Jakonen, Teppo; Szabó, Tamás Peter; Fenyvesi, Kristóf (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021)Matematiikan ja luonnontieteiden oppimista käsittelevässä tutkimuksessa on viime aikoina korostettu kehon, kognition ja vuorovaikutuksen läheistä yhteyttä. Tässä artikkelissa pohdimme, millä tavoin geometrinen hahmottaminen ... -
Olen ja ihmettelen : maailmassa-olemisen näyttämö draaman merkityksen antajana Martin Heideggerin filosofian valossa
Uusitalo, Margit (University of Jyväskylä, 2016) -
Mitä ihmiset osaavat, kun he osaavat kieltä? : henkilökohtainen repertoaari ja sen multimodaalisuus
Dufva, Hannele (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2020)The paper introduces a fresh perspective on individual language skills, or, language proficiency. Based on dialogical thinking, theory of distributed language and cognition and sociolinguistics, it will be argued that ... -
Draamakasvatuksen ja draamaopettajan mahdollisuudet ja haasteet teatterikasvatuksellisessa projektissa
Laitinen, Noora (2019)Tutkielmassa tarkastelen draamakasvatuksen ja draamaopettajan mahdollisuuksia ja haasteita teatterikasvatuksellisessa yhteistyöprojektissa. Tutkin, miten projektiin osallistuneet nuoret oppivat draamasta ja millaisena ...