Integrating educational technology into English teacher education : a descriptive study on the experiences of Finnish student teachers of English after participation in a web-conferencing project
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Incorporating teacher-student dialogue into digital course material : Usage patterns and first experiences
Tirronen, Ville; Lappalainen, Vesa; Isomöttönen, Ville; Lakanen, Antti-Jussi; Taipalus, Toni; Nieminen, Paavo; Ogbechie, Anthony (IEEE, 2020)This work-in-progress research investigates teacher-student communication via Learning Management Systems (LMS) in highly populated courses. An LMS called TIM (The Interactive Material) includes a specific commenting ... -
Multiple benefits but almost as many obstacles : teachers and students' perceptions of the integration English and vocational studies in University of Applied Sciences
Peltola, Marianne (2016)Integraatio on opetusmenetelmä, jossa pyritään häivyttämään eri aineiden välisiä rajoja muodostamalla aineiden välille yhteyksiä. Integroitu opetus voidaan nähdä erityisen hyödyllisenä ammattikorkeakoulujen kontekstissa, ... -
Mediation in practice in an ESAP course : Versions of the Medical English student conference
Liontou, Magdalini; Braidwood, Eva (Japan Association for Language Teaching (JALT) CEFR & Language Portfolio SIG (CEFR & LP SIG), 2021)The Medical English course at the University of Oulu (Finland), which is compulsory for 200 first-year medical students, is designed to enhance professional English language communication focusing on work life relevance. ... -
Tasks that suit the learning of L2 English vocabulary in the Finnish middle school : teachers' and students' perspectives
Keski-Kastari, Marianne (2013)Tiivistelmä – Abstract Tutkielman tarkoituksena oli selvittää yläkoulun oppilaiden ja opettajien mielipiteitä sanaston oppimiseen suunnatuista tehtävistä; millaiset tehtävät heidän mielestään sopivat sanaston oppimiseen ... -
English teaching in Finnish upper secondary schools : students' and teachers' perceptions
Korhonen, Kaisa (2014)Englannin opetus on käynyt läpi monia muutoksia ajan kuluessa. Globalisoituvan yhteiskunnan myötä englannin käyttö on yleistynyt ja kieltä opitaan myös muualla kuin koulumaailmassa. Tämä asettaa haasteita englannin opetukselle ...