University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Integrating educational technology into English teacher education : a descriptive study on the experiences of Finnish student teachers of English after participation in a web-conferencing project

Thumbnail
View/Open
12. Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Pinta, Liisa
Date
2001
Discipline
Englannin kieliEnglish

 
Keywords
opetusteknologia englannin kieli verkkojuttelu vuorovaikutus oppimisympäristö opetus tietoverkot
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2001861475

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [24542]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Incorporating teacher-student dialogue into digital course material : Usage patterns and first experiences 

    Tirronen, Ville; Lappalainen, Vesa; Isomöttönen, Ville; Lakanen, Antti-Jussi; Taipalus, Toni; Nieminen, Paavo; Ogbechie, Anthony (IEEE, 2020)
    This work-in-progress research investigates teacher-student communication via Learning Management Systems (LMS) in highly populated courses. An LMS called TIM (The Interactive Material) includes a specific commenting ...
  • Mediation in practice in an ESAP course : Versions of the Medical English student conference 

    Liontou, Magdalini; Braidwood, Eva (Japan Association for Language Teaching (JALT) CEFR & Language Portfolio SIG (CEFR & LP SIG), 2021)
    The Medical English course at the University of Oulu (Finland), which is compulsory for 200 first-year medical students, is designed to enhance professional English language communication focusing on work life relevance. ...
  • Multiple benefits but almost as many obstacles : teachers and students' perceptions of the integration English and vocational studies in University of Applied Sciences 

    Peltola, Marianne (2016)
    Integraatio on opetusmenetelmä, jossa pyritään häivyttämään eri aineiden välisiä rajoja muodostamalla aineiden välille yhteyksiä. Integroitu opetus voidaan nähdä erityisen hyödyllisenä ammattikorkeakoulujen kontekstissa, ...
  • Tasks that suit the learning of L2 English vocabulary in the Finnish middle school : teachers' and students' perspectives 

    Keski-Kastari, Marianne (2013)
    Tiivistelmä – Abstract Tutkielman tarkoituksena oli selvittää yläkoulun oppilaiden ja opettajien mielipiteitä sanaston oppimiseen suunnatuista tehtävistä; millaiset tehtävät heidän mielestään sopivat sanaston oppimiseen ...
  • English teaching in Finnish upper secondary schools : students' and teachers' perceptions 

    Korhonen, Kaisa (2014)
    Englannin opetus on käynyt läpi monia muutoksia ajan kuluessa. Globalisoituvan yhteiskunnan myötä englannin käyttö on yleistynyt ja kieltä opitaan myös muualla kuin koulumaailmassa. Tämä asettaa haasteita englannin opetukselle ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre