dc.contributor.author | Tynjälä, Päivi | |
dc.date.accessioned | 2020-11-24T07:59:52Z | |
dc.date.available | 2020-11-24T07:59:52Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.citation | Tynjälä, P. (1999). Konstruktivistisen ja perinteisen oppimisympäristön vertailu yliopistossa. <i>Aikuiskasvatus</i>, <i>19</i>(3), 257-262. <a href="https://doi.org/10.33336/aik.93239" target="_blank">https://doi.org/10.33336/aik.93239</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_29188689 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72746 | |
dc.description.abstract | Opetuksen laatu on ollut viime vuosina yleinen puheenaihe maamme yliopistoissa ja korkeakouluissa. Asiaan ovat kiinnittäneet huomiota kaikki keskeiset tahot: yliopisto-opettajat ja heidän etujärjestönsä, opiskelijajärjestöt, työnantajien edustajat sekä yliopistojen ulkopuoliset arvioitsijat. Vallitsee yksimielisyys siitä, että opetuksen kehittäminen ja opetuksen arvostuksen lisääminen on yliopistoyhteisön keskeisiä tehtäviä. – Päivi Tynjälän väitöskirja ”Towards expert know-ledge? A comparison between a constructivist and a traditiona! learning environment in university” tarkistettiin 21.6.1999 Jyväskylän yliopistossa. Vastaväittäjänä toimi professori Erno Lehtinen Turun yliopistosta ja kustoksena professori Jorma Kuusinen. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.relation.ispartofseries | Aikuiskasvatus | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | yliopisto-opetus | |
dc.title | Konstruktivistisen ja perinteisen oppimisympäristön vertailu yliopistossa | |
dc.type | research article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202010166273 | |
dc.contributor.laitos | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Finnish Institute for Educational Research | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.date.updated | 2020-10-16T12:15:11Z | |
dc.relation.isbn | 0358-6197 | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1 | |
dc.description.reviewstatus | peerReviewed | |
dc.format.pagerange | 257-262 | |
dc.relation.issn | 0358-6197 | |
dc.relation.numberinseries | 3 | |
dc.relation.volume | 19 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittaja & Aikuiskasvatus, 1999 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | article | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | asiantuntijuus | |
dc.subject.yso | konstruktivismi | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p15085 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p8498 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en | |
dc.relation.doi | 10.33336/aik.93239 | |
dc.type.okm | A1 | |