Konstruktivistisen ja perinteisen oppimisympäristön vertailu yliopistossa

Abstract
Opetuksen laatu on ollut viime vuosina yleinen puheenaihe maamme yliopistoissa ja korkeakouluissa. Asiaan ovat kiinnittäneet huomiota kaikki keskeiset tahot: yliopisto-opettajat ja heidän etujärjestönsä, opiskelijajärjestöt, työnantajien edustajat sekä yliopistojen ulkopuoliset arvioitsijat. Vallitsee yksimielisyys siitä, että opetuksen kehittäminen ja opetuksen arvostuksen lisääminen on yliopistoyhteisön keskeisiä tehtäviä. – Päivi Tynjälän väitöskirja ”Towards expert know-ledge? A comparison between a constructivist and a traditiona! learning environment in university” tarkistettiin 21.6.1999 Jyväskylän yliopistossa. Vastaväittäjänä toimi professori Erno Lehtinen Turun yliopistosta ja kustoksena professori Jorma Kuusinen.
Main Author
Format
Articles Research article
Published
1999
Series
Subjects
Publication in research information system
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010166273Käytä tätä linkitykseen.
Parent publication ISBN
0358-6197
Review status
Peer reviewed
ISSN
0358-6197
DOI
https://doi.org/10.33336/aik.93239
Language
Finnish
Published in
Aikuiskasvatus
Citation
License
In CopyrightOpen Access
Copyright© Kirjoittaja & Aikuiskasvatus, 1999

Share