Mainostekstit vaikuttavat mielenterveyden häiriöiden merkityksiin
Lehtovaara, T. (2020, 12.10.2020). Mainostekstit vaikuttavat mielenterveyden häiriöiden merkityksiin. AntroBlogi. https://antroblogi.fi/2020/10/mainostekstit-vaikuttavat-mania/
Julkaistu sarjassa
AntroBlogiTekijät
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© Lehtovaara & AntroBlogi, 2020
Julkaisija
Allegra Lab Helsinki ryISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-835X
Alkuperäislähde
https://antroblogi.fi/2020/10/mainostekstit-vaikuttavat-mania/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/42897320
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mielenterveyden häiriöiden esiintyvyys urheilijoilla valmentajien näkökulmasta
Mikkelä, Ilona (2019)Pro-gradu tutkielmani aihe on mielenterveyden häiriöiden esiintyvyys urheilijoilla valmentajien näkökulmasta. Halusin tutkia urheilijoiden mielenterveyden häiriöitä, koska niistä puhuminen on edelleen vaiettu aihe ... -
EEG-neurofeedback mielenterveyden häiriöiden hoitomuotona
Taurén, Petteri (2022)Tämä kandidaatintutkielma käsittelee elektroenkefalografiaa hyödyntävää neurofeedbackia, eli neuroterapiaa, ja sen tarjoamia mahdollisuuksia mielenterveyden häiriöiden hoidossa. Tutkielma on kirjoitettu kirjallisuuskatsauksena ... -
Koulukotisijoitus - nuoren toinen mahdollisuus? : mielenterveyden häiriöiden, oppimisvaikeuksien ja perheongelmien kirjo kehittämishaasteena
Lehto-Salo, Pirkko (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Representations of “female Asian look” in Advertising : Young Chinese Women’s Responses to Fashion and Beauty Advertisements Targeting Chinese Market
Rong, Haoyi (2020)This study was inspired by two advertisement series targeting the Chinese market, Dolce&Gabbana’s “Eating with chopsticks” campaign videos, and Zara’s makeup posters of a new released lipstick series. Having these two ... -
Onneksi elämässä on myös sini-valkoisia logoja : visuaalisten sommitelmarakenteiden tarkastelua brändimainoksissa
Vääräniemi, Annakaisa (2004)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.