APO ja opettajuus
Pakkanen, M. (2008). APO ja opettajuus. Aikuiskasvatus, 28(4), 298-303. https://doi.org/10.33336/aik.93846
Published in
AikuiskasvatusAuthors
Date
2008Copyright
© Kirjoittaja, 2008
Jyväskylän yliopiston kasvatustieteen laitoksen järjestämät aikuiskouluttajan pedagogiset opinnot (APO) on opintokokonaisuus, joka on tarkoitettu ensisijaisesti aikuiskoulutuksen ja vapaan sivistystyön parissa työskenteleville. Siinä kysymys on pedagogisten valmiuksien jalostamisesta siten, että opiskelija tulee entistä tietoisemmaksi omasta toiminnastaan opettajana.
ISSN Search the Publication Forum
0358-6197Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/18216566
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Se suola tässä hommassa” : luokanopettajien kokemuksia omaan oppilasryhmään kuulumisesta
Ilola, Alisa; Puurula, Jenny (2020)Tässä tutkimuksessa tutkittiin luokanopettajien ryhmään kuulumisen kokemuksia omaan oppilasryhmäänsä. Tutkimuksessa selvitettiin, millaiset tekijät ovat yhteydessä opettajan ryhmään kuulumisen kokemuksiin. Tutkimme lisäksi, ... -
Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu
Känsälä, Pirkko-Liisa; Aromaa, Aija (2004) -
Orff-pedagogiikka yläkoulussa ja lukiossa
Aulos, Jade (2017)Aiheenani on Orff-pedagogiikan käyttö yläkoulussa ja lukiossa. Kiinnostuin aiheesta huomatessani, että Orff-pedagogiikkaa käytetään lähinnä varhaisiän musiikkikasvatuksessa, kuten musiikkileikkikoulussa ja alakoulun ... -
Svenska i byskolemiljö : undervisnings- och inlärningserfarenheter i ett östfinländskt lågstadium
Mäkäräinen, Venla (2018)Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on selvittää, millaisia kokemuksia ilman muodollista ruotsin opettajan koulutusta opettavalla luokanopettajalla on ruotsin opetuksesta kyläkoulussa. Syksyllä 2016 voimaan astuneen uuden ... -
Teacher evaluation and teacher professional development : two case studies of international language centers in Vietnam
Tran, Chi (2018)Tran, Chi. 2018. Teacher Evaluation and Teacher professional development – Two case studies in an International Language Center in Vietnam. Master's Thesis in Education. University of Jyväskylä. Department of Education. ...