Doing Socially Engaged Science
Taskinen, J. (2020). Doing Socially Engaged Science. In K. Juhola (Ed.), ISEAS 2019 : International Socially Engaged Art Symposium. In Nature (pp. 27-31). Scholars' Press. https://drive.google.com/file/d/1Hm11FqVvA8W27CMOn5NHSyKNrlrbYkz_/view?usp=sharing
Authors
Editors
Date
2020Copyright
© 2020 Scholars' Press
Publisher
Scholars' PressParent publication ISBN
978-613-8-93750-0Conference
International Socially Engaged Art SymposiumIs part of publication
ISEAS 2019 : International Socially Engaged Art Symposium. In NatureKeywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/41757101
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The Meadows and Wood-pastures Project : Letter to a Butterfly
Huhmarniemi, Maria; Lagos, Hugo Peña; Raatikainen, Kaisa J. (Scholars' Press, 2020) -
Syvällä sydänmaassa – Yrjö Blomstedtin ja Victor Sucksdorffin Kainuu
Lonkila, Helena; Miettinen, Johanna (Taidehistorian seura, 2013)Syvällä sydänmaassa – Yrjö Blomstedtin ja Victor Sucksdorffin Kainuu -näyttely kertoo kahden arkkitehdin, Yrjö Blomstedtin ja Victor Sucksdorffin, tunnetusta Venäjän Karjalan tutkimus- ja keräysmatkasta kesällä 1894. ... -
Fysiikkaa liikkuen : 7-luokkalaisten oppilaiden ja opettajien kokemuksia kehollisesta opetuksesta fysiikassa
Moilanen, Hannu; Äyrämö, Sami; Kankaanranta, Marja (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto, 2019)Nuorten liikkumattomuus ja poikien motivaation hiipuminen luonnontieteitä kohtaan ovat nousseet esille viimeaikaisissa kansallisissa kyselyissä. Uusi perusopetuksen opetussuunnitelma ja Liikkuva koulu-ohjelma pyrkivätkin ... -
Pre-service and in-service teachers’ experiences of inquiry-based primary science teaching : a collaborative team teaching model
Havu-Nuutinen, Sari; Kervinen, Anttoni; Uitto, Anna; Laine, Aulikki; Koliseva, Anniina; Pyykkö, Lassi; Impiö, Pentti; Aittola, Tiina (Scientia Socialis, 2019)This research clarifies how a collaborative team teaching model (CTTM) can support both pre-service and in-service teachers’ professional development in using inquiry-based science teaching in primary schools. The data ... -
Teacher orchestration of classroom interaction in science : exploring dialogic and authoritative passages in whole-class discussions
Lehesvuori, Sami; Hähkiöniemi, Markus; Viiri, Jouni; Nieminen, Pasi; Jokiranta, Kaisa; Hiltunen, Jenna (Taylor & Francis, 2019)Whereas science is fundamentally a result of a dialogic debate, the authoritative approach has been conceived of as a fundamental part of school science. Dialogic interactions encompass the mutual appreciation of different ...