Doing Socially Engaged Science
Taskinen, J. (2020). Doing Socially Engaged Science. In K. Juhola (Ed.), ISEAS 2019 : International Socially Engaged Art Symposium. In Nature (pp. 27-31). Scholars' Press. https://drive.google.com/file/d/1Hm11FqVvA8W27CMOn5NHSyKNrlrbYkz_/view?usp=sharing
Authors
Editors
Date
2020Copyright
© 2020 Scholars' Press
Publisher
Scholars' PressParent publication ISBN
978-613-8-93750-0Conference
International Socially Engaged Art SymposiumIs part of publication
ISEAS 2019 : International Socially Engaged Art Symposium. In NatureKeywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/41757101
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The Meadows and Wood-pastures Project : Letter to a Butterfly
Huhmarniemi, Maria; Lagos, Hugo Peña; Raatikainen, Kaisa J. (Scholars' Press, 2020) -
Syvällä sydänmaassa – Yrjö Blomstedtin ja Victor Sucksdorffin Kainuu
Lonkila, Helena; Miettinen, Johanna (Taidehistorian seura, 2013)Syvällä sydänmaassa – Yrjö Blomstedtin ja Victor Sucksdorffin Kainuu -näyttely kertoo kahden arkkitehdin, Yrjö Blomstedtin ja Victor Sucksdorffin, tunnetusta Venäjän Karjalan tutkimus- ja keräysmatkasta kesällä 1894. ... -
Fysiikkaa liikkuen : 7-luokkalaisten oppilaiden ja opettajien kokemuksia kehollisesta opetuksesta fysiikassa
Moilanen, Hannu; Äyrämö, Sami; Kankaanranta, Marja (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto, 2019)Nuorten liikkumattomuus ja poikien motivaation hiipuminen luonnontieteitä kohtaan ovat nousseet esille viimeaikaisissa kansallisissa kyselyissä. Uusi perusopetuksen opetussuunnitelma ja Liikkuva koulu-ohjelma pyrkivätkin ... -
Exploring coherence and authorship in pedagogical link-making in science
Lehesvuori, Sami; Ametller, Jaume (Routledge, 2021)Despite rapid changes in education, science classrooms will remain central forums where fragmented pieces of information are brought together to construct coherent knowledge as concepts and explanatory scientific storylines. ... -
Oppilaiden näkemyksiä luonnontieteiden opettajan auktoriteetistä
Ojala, Saija; Välisaari, Jouni; Lundell, Jan (Valtakunnallinen LUMA-keskus, 2019)Tässä tutkimuksessa selvitettiin oppilaiden näkemyksiä luonnontieteiden opettajan auktoriteetista, sen muodostumisesta ja kehittämisestä. Tutkimus pohjautuu fenomenologis-hermeneuttisen tutkimuksen piirteisiin. Oppilaiden ...