Kuinka hyödyntää yliopiston potentiaali täydennyskouluttajana? : Perustaidot haltuun -hankkeen antia
Savolainen, Jenna (2020). Kuinka hyödyntää yliopiston potentiaali täydennyskouluttajana? : Perustaidot haltuun -hankkeen antia. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 11 (4). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-kesakuu-2020/kuinka-hyodyntaa-yliopiston-potentiaali-taydennyskouluttajana-perustaidot-haltuun-hankkeen-antia
Julkaistu sarjassa
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaTekijät
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© Kieliverkosto ja kirjoittaja, 2020
Yliopistoilla on tärkeä rooli jatkuvan oppimisen turvaajana ja täydennyskoulutusten järjestäjänä. Tässä artikkelissa esittelen Perustaidot haltuun -täydennyskoulutushankkeen henkilöstön mietteitä siitä, mitä kehityskohtia Jyväskylän yliopiston täydennyskoulutuskentältä vielä löytyy. Yliopistolle kaivattaisiin muun muassa hankkeiden koordinointia ja yhtenäisiä ohjeistuksia helpottamaan työskentelyä. Käsittelen myös henkilöstön ajatuksia Perustaidot haltuun -projektin haasteista ja onnistumisista. Esille nousivat mm. koulutuksen ajankohtaisuus ja monipuolisuus, mutta toisaalta myös haasteet opiskelijoiden sitouttamisessa verkkopohjaiseen koulutukseen.
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181
Alkuperäislähde
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-kesakuu-2020/kuinka-hyodyntaa-yliopiston-potentiaali-taydennyskouluttajana-perustaidot-haltuun-hankkeen-antiaMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ammatillisten lyhytkurssien siirtyminen verkkoon : kuinka muutos onnistui korona-aikaan
Juutilainen, Tarja (2021)Opiskelu ja koulutus jatkuvat läpi elämän. Työelämä vaatii kouluttautumaan, jotta työntekijä pysyy kehityksessä mukana ja pystyy suoriutumaan tehtävistään. Koulutuksen tulisi olla myös saavutettavaa työssäkäynnin ohella, ... -
Kohti uutta verkko-opetusta : kuinka kehitetään verkko-opetusta Etelä-Savon ammattiopistossa
Flinkman, Jorma (2021)Tässä toimintatutkimuksen keinoin toteutetussa koulutusteknologian alaan kuuluvassa tutkimuksessa käsitellään Etelä-Savon ammattiopistossa (Esedu) vuonna 2020 tehtyä verkko-opetuksen kehitystyötä. Verkko-opetuksen merkitys ... -
Enhancing web course design using action research
Hiltunen, Leena (University of Jyväskylä, 2010) -
Collaborative screen capture video based learning in information systems science
Makkonen, Pekka (University of Jyväskylä, 2014) -
Teaching Practices During the Covid-19 Pandemic in Austria, Estonia, Finland and Romania
Tuul, Maire; Tuul, Madis; Fenyvesi, Kristof; Yada, Takumi; Lázár, Csilla; Ferencz-Salamon, Alpár (Tallinna ülikool, 2022)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.