Show simple item record

dc.contributor.authorAho, Paula
dc.contributor.authorSuortti, Henna
dc.date.accessioned2020-06-24T14:30:36Z
dc.date.available2020-06-24T14:30:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70883
dc.format.extent110 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsIn Copyright
dc.title"Opettajakaan ei repeä kaikkeen. Välillä on käytävä kotona." : luokanopettajien käsityksiä lahjakkuudesta ja lahjakkuuden huomioimisesta alakoulussa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006245073
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTeacher Educationen
dc.contributor.oppiaineLuokanopettajakoulutusfi
dc.rights.copyright© The Author(s)
dc.rights.accesslevelrestrictedAccess
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysoalakoulu
dc.subject.ysolahjakkuus
dc.subject.ysotukeminen
dc.subject.ysotunnistaminen
dc.subject.ysoyksilöllisyys
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p7320
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8265
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p9131
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6729
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p21828
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.type.okmG2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright