"Onks' pakko?" : varhaisnuorten käsityksiä ja kokemuksia osallisuudesta
Tekijät
Päivämäärä
2015Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
”Elämän oopperassa omassa sivuosassani nuokkuen” : kokemuksia köyhyydestä, vallasta ja osallisuudesta
Hietala, Elina (2024)Tässä tutkimuksessa tarkastellaan köyhyyden vaikutusta yksilön vallan ja osallisuuden kokemuksiin muodostamalla köyhyyttä koskevien vapaamuotoisten kirjoitusten perusteella vallan erilaisia ulottuvuuksia kuvaavia ... -
Our Haven : eteläafrikkalaisten muusikkojen kokemuksia osallisuudesta yhteismusisoinnissa
Heikkinen, Olli (2024)Tutkin maisterintutkielmassani eteläafrikkalaisten muusikkojen kokemuksia yhteismusisoinnista osallisuuden teorian näkökulmasta tavoitteenani muodostaa yleinen kokonaiskuva yhteismusisoinnin sisältämistä vuorovaikutussuhteista ... -
Tukea tarvitsevien oppilaiden osallisuus opetuksessa : opettajien näkemyksiä osallisuudesta ja kokemuksia osallisuutta edistävistä käytänteistä yläkoulussa
Yli-Kojola, Kaisa (2018)Oppilaiden osallisuutta on tutkittu paljon viime vuosina. Tukea tarvitsevien oppilaiden osallisuus on kuitenkin jäänyt vähemmälle huomiolle tutkimuksissa ja käytännön työssä kouluissa. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ... -
”Kun ope soittaa mulle” : lapsisyöpäpotilaiden kokemuksia osallisuudesta etäopetuksessa
Mäntymaa, Janina (2019)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin syöpään sairastuneiden lasten osallisuuden kokemuksia etäopetuksen avulla tapahtuvassa opetuksessa. Tutkimuksessa etäopetus nähtiin yhtenä teknologiaa hyödyntävän verkko-opetuksen muotona, ... -
"Liikuntatunneista tulee kivempia jos itse saa vaikuttaa niihin!" : viidesluokkalaisten kokemuksia osallisuudesta koululiikunnassa
Kokkonen, Anniina (2016)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mikä on osallisuuden merkitys koululiikunnassa viidesluokkalaisten kokemana: miten osallisuus ilmenee ja millaisia tunteita osallisuus oppilaissa herättää. Lisäksi haluttiin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.