Show simple item record

dc.contributor.authorSainio, Hanna-Leena
dc.date.accessioned2020-06-24T13:04:35Z
dc.date.available2020-06-24T13:04:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70730
dc.format.extent106 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofi
dc.rightsIn Copyrighten
dc.titleKolmiportaisen tuen haasteet ja mahdollisuudet : opettajien kokemuksia ja käsityksiä tuen tuomista muutoksista heidän työssään
dc.typemaster thesis
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006244920
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTeacher Educationen
dc.contributor.oppiaineLuokanopettajakoulutusfi
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc
dc.rights.accesslevelrestrictedAccess
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysokolmiportainen tuki
dc.subject.ysolait
dc.subject.ysomoniammatillisuus
dc.subject.ysoopettajat
dc.subject.ysoyhteistyö
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6334
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1117
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p943
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1464
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p28718
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.type.okmG2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright