Kolmiportaisen tuen haasteet ja mahdollisuudet : opettajien kokemuksia ja käsityksiä tuen tuomista muutoksista heidän työssään
Authors
Date
2012Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Mä ajattelen niitä lasten onnistumisen kokemuksia" : opettajien käsityksiä joustavan esi- ja alkuopetuksen toteuttamisessa omassa työssään
Laitinen, Mari (2022)Tämän pro gradu- tutkielman tarkoituksena on tutkia opettajien käsityksiä joustavan esi- ja alkuopetuksen toteuttamisesta osana omaa työtään. Tutkimus on toteutettu pienessä keskisuomalaisessa kunnassa. Tutkimukseen ... -
Opettajien kokemuksia kolmiportaisen tuen toteutumisesta perusopetuksen alaluokilla
Malkamäki, Riikka; Pinola, Minna (2013) -
Tunne- ja vuorovaikutustaitoja Yhteispelillä : opettajien ja rehtoreiden käsityksiä Yhteispelin tuomista muutoksista oppilaiden toimintaan
Kontteli, Kirsti (2016)Pro gradu-tutkielmassa tarkastellaan ala- ja yhtenäiskouluissa työskentelevien Yhteispeli-toimintamalliin koulutettujen opettajien ja rehtoreiden käsityksiä intervention käyttämisen tuomista positiivisista ja negatiivisista ... -
Yhteistyön monet kasvot : alakoulun opettajien kokemuksia ja käsityksiä opettajien välisestä yhteistyöstä
Haikonen, Ritva-Liisa; Pohjolainen, Tarja (2007) -
Kolmiportaisen tuen mallin jalkautuminen Abu Dhabin suomalais-emiraattilaisiin kouluihin : opettajien kokemuksia
Mattila, Sanna (2018)Pro gradu -tutkielmani tarkoituksena oli tarkastella sekä erityispedagogisesta että etnologisesta näkökulmasta, miten kolmiportainen tuki on jalkautunut Abu Dhabin suomalais-emiraattilaisiin kouluihin siellä opettaneiden ...