Luokanopettajien kokemuksia luontokoulun kummiluokkavuodesta
Tekijät
Päivämäärä
2010Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Perusopetuksen opettajien kokemuksia ulkoilmaopetuksesta oppilaiden fyysisen aktiivisuuden edistäjänä
Nekkonen, Johanna (2023)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tuottaa kokemusperäistä tietoa ulkoilmaopetusta tekevien opettajien kokemuksista, havainnoista ja käsityksistä ulkoilmaopetuksesta oppilaiden fyysisen aktiivisuuden edistäjänä, ja ... -
Osallistun, vaikutan, tulen kuulluksi : viides- ja kuudesluokkalaisten osallisuuden kokemuksia Keiteleellä
Raatikainen, Satu (2018)Raatikainen, Satu. 2018. Osallistun, vaikutan, tulen kuulluksi. Viides- ja kuudesluokkalaisten osallisuuden kokemuksia Keiteleellä. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Kokkolan yliopistokeskus ... -
Collaborative balance rule learning : Do students’ age, group composition, prior knowledge, and scientific reasoning skills matter?
Lehtinen, Antti; Pehkonen, Salla; Nieminen, Pasi; Hähkiöniemi, Markus (University of Oslo Library, 2024)Research on balance rule learning has focused on studies done in individual settings. This study investigates how students collaboratively learn balance rules and focuses especially on four variables that potentially affect ... -
Comparing Guidance via Implicit and Explicit Model Progressions in a Collaborative Inquiry-Based Learning Environment with Different-Aged Learners
Lehtinen, Antti; Nieminen, Pasi; Pehkonen, Salla; Hähkiöniemi, Markus (MDPI AG, 2022)There is a need for research on the effect of different types of model progressions and learner age on learning and engagement in inquiry-based science settings. This study builds on the Scientific Discovery as Dual Search ... -
Differenzierung beim Inquiry-based Learning im naturwissenschaftlichen Unterricht : Ein Differenzierungstool für das Experimentieren im Sinne des Forschenden Lernens
Baur, Armin; Baumgartner-Hirscher, Natalie; Lehtinen, Antti; Neudecker, Caroline; Nieminen, Pasi; Papaevripidou, Marios; Rohrmann, Susanne; Schiffl, Iris; Schuknecht, Martina; Virtbauermehr, Lisa; Xenofontos, Nikoletta (Verlagsgruppe Beltz, 2022)Differenzierung ist ein wichtiges Unterrichtsprinzip. Konzepte zur Leistungsdifferenzierung existieren jedoch hauptsächlich für inhaltliche Kompetenzen, Lesen, Schreiben und mathematische Kompetenzen. Differenzierung in ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.