Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
Tekijät
Päivämäärä
2008Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kestävän oppimisen ulottuvuudet aikuisten oppimisen kontekstissa
Lemmetty, Soila; Collin, Kaija (Jyväskylän yliopisto, 2022)Kestävyyden käsite on saanut paljon huomiota niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin haettaessa ratkaisuja sivilisaation kohtaamiin maailman laajuisiin haasteisiin. Kasvatustieteellisessä tutkimuksessa kestävyyden ... -
Lukustrategioiden tunnistaminen lukutaidon vahvistajana
Leino, Kaisa; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Nissinen, Kari (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021) -
Topic- and learning-related predictors of deep-level learning strategies
Kikas, Eve; Silinskas, Gintautas; Härma, Eliis (Springer; I.S.P.A., 2023)The aim of this study was to examine which topic- and learning-related knowledge and motivational beliefs predict the use of specific deep-level learning strategies during an independent learning task. Participants included ... -
Tablet-Supported Self-Assessment in a Class for Students with Intellectual Disability
Räty, Lauri M. O.; Vehkakoski, Tanja; Pirttimaa, Raija A. (SAGE Publications, 2023)Self-assessment has been shown to have positive effects on students’ self-regulated learning strategies and academic achievement. However, self-assessment and self-assessment instruction are under-researched areas among ... -
Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa
Leppilampi, Sami; Lamminsivu, Paavo (2022)Kasvatustieteen pro gradu –tutkielmassa tarkastelun kohteena ovat opettajien käsitykset tutkimuksen kohteena olevasta ilmiöstä i.e. oppilaita osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.