Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
Authors
Date
2008Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
© The Author(s)
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kestävän oppimisen ulottuvuudet aikuisten oppimisen kontekstissa
Lemmetty, Soila; Collin, Kaija (Jyväskylän yliopisto, 2022)Kestävyyden käsite on saanut paljon huomiota niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin haettaessa ratkaisuja sivilisaation kohtaamiin maailman laajuisiin haasteisiin. Kasvatustieteellisessä tutkimuksessa kestävyyden ... -
Lukustrategioiden tunnistaminen lukutaidon vahvistajana
Leino, Kaisa; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Nissinen, Kari (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021) -
Topic- and learning-related predictors of deep-level learning strategies
Kikas, Eve; Silinskas, Gintautas; Härma, Eliis (Springer; I.S.P.A., 2023)The aim of this study was to examine which topic- and learning-related knowledge and motivational beliefs predict the use of specific deep-level learning strategies during an independent learning task. Participants included ... -
Tablet-Supported Self-Assessment in a Class for Students with Intellectual Disability
Räty, Lauri M. O.; Vehkakoski, Tanja; Pirttimaa, Raija A. (SAGE Publications, 2023)Self-assessment has been shown to have positive effects on students’ self-regulated learning strategies and academic achievement. However, self-assessment and self-assessment instruction are under-researched areas among ... -
Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa
Leppilampi, Sami; Lamminsivu, Paavo (2022)Kasvatustieteen pro gradu –tutkielmassa tarkastelun kohteena ovat opettajien käsitykset tutkimuksen kohteena olevasta ilmiöstä i.e. oppilaita osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun ...