Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
Authors
Date
2008Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Lukustrategioiden tunnistaminen lukutaidon vahvistajana
Leino, Kaisa; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Nissinen, Kari (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021) -
”Kun se nyt on sallittua juosta ja humputtaa, niin sitä asennoituu niin, että saapi männä" : tutkimus lasten fyysisen aktiivisuuden lisäämiseen yhteydessä olevista tekijöistä varhaiskasvatuksessa
Piiroinen, Reetta (2018)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät varhaiskasvatuksessa ovat yhteydessä lasten fyysisen aktiivisuuden lisäämiseen. Tätä tutkittiin selvittämällä päiväkodin kasvattajien ajatuksia siitä, mitkä tekijät ... -
Les styles d'apprentissage dans les manuels scolaires de français en Finlande
Ripatti, Heidi (2013)Tutkielma keskittyy oppimistyylien merkitykseen suomalaisille suunnatuissa ranskan alakoulun oppikirjoissa. Kiinnostukseni oppimistyylejä kohtaan heräsi opettajakoulutuksen aikana, jolloin painotettiin paljon oppilaiden ... -
Longitudinal associations between third‐grade teaching styles and sixth‐grade reading skills : a 3‐year follow‐up study
Tang, Xin; Kikas, Eve; Pakarinen, Eija; Laursen, Brett; Lerkkanen, Marja‐Kristiina (Wiley, 2022)Background Most previous studies of teaching styles and reading skills have been cross-sectional. Longitudinal research is needed to clarify the direction of effects. The present longitudinal study examined the degree to ...