Leikitäänkö vielä? : leikki koulussa ja sen merkitys alkuopetuksessa
Authors
Date
2006Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
© The Author(s)
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opettajien matematiikkauskomukset ja matematiikan oppikirjan merkitys alkuopetuksessa
Perkkilä, Päivi (Jyväskylän yliopisto, 2002) -
Erityisopettajien kokemuksia toiminnallisen matematiikan toteuttamisesta alkuopetuksessa
Nyrhilä, Anniina; Saranpää, Juulia (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella erityisopettajien kokemuksia toiminnallisesta matematiikasta alkuopetuksessa. Tutkimuksemme pääpaino kohdistuu erityisopettajien kokemuksiin toiminnallisuudesta. Lisäksi ... -
"Kun ei tarvitse jännittää, draama on toimivaa ja mukavaa" : luokanopettajien näkemyksiä draamatyötapojen käytöstä alkuopetuksessa
Turpeinen, Tarja (2016)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia näkemyksiä luokanopettajilla on draamakasvatuksen käytöstä peruskoulun 1. ja 2. luokilla sekä miten he itse käyttävät draamatyötapoja opetuksessaan. Tässä tutkielmassa ... -
Lukujen ja laskutoimitusten opettaminen ulkona alkuopetuksessa
Heikkinen, Katariina (2022)Tässä pro gradu-tutkielmassa tutkittiin matematiikan sisältöalueen ”Luvut ja laskutoimitukset” ulkona opettamista alkuopetuksen vuosiluokilla 1-2. Tutkielman tavoitteena oli selvittää erityisesti, millaisilla työtavoilla ... -
Musiikki opetuksen eheyttäjänä : luokanopettajien kokemuksia ja käsityksiä oppiainerajat ylittävästä musiikinopetuksesta alkuopetuksessa
Rantala, Eveliina (2017)Tämä tutkimus selvittää luokanopettajien kokemuksia ja käsityksiä oppiainerajat ylittävästä musiikinopetuksesta alkuopetuksessa. Tavoitteena on selvittää, miten luokanopettajat määrittelevät oppiainerajat ylittävän ...