Tarvitaanko peruskoulun 7.-9. vuosiluokilla kasvattajia vai opettajia? : näkökulmia kasvatuksen ja opetuksen vastakkainasetteluun yhdentyvässä peruskoulussa
Tekijät
Päivämäärä
2005Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kasvatuksen, opetuksen ja hoidon kokonaisuus lasten yksilöllisissä varhaiskasvatus- ja esiopetussuunnitelmissa
Fresenius, Elli (2021)Suomalainen varhaiskasvatus on kasvatuksen, opetuksen ja hoidon muodostama kokonaisuus. Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten tuota kokonaisuutta jäsennetään lasten yksilöllisissä varhaiskasvatus- ja ... -
Englanti ja muut kielet peruskoulussa : millaisin eväin toiselle asteelle?
Mäntylä, Katja (Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 2023) -
Opetuksen vaikutus peruskoulun 8.-luokkalaisten käsityksiin luonnon monimuotoisuudesta ja sen suojelusta
Saksanen, Oona (2021)Luonnon monimuotoisuuden väheneminen on nopeasti etenevä kriisi, jonka ratkaisemiseksi tarvitaan välittömiä toimia. Aihetta ei kuitenkaan juuri opeteta peruskoulussa. Tässä tutkimuksessa selvitettiin, kuinka luonnon ... -
Opettajan vuorovaikutustaidot osana mielekästä musiikin oppimista peruskoulun vuosiluokilla 1-6
Hakkarainen, Jyri (2021)Kandidaatintutkielmassani tarkastelen opettajan vuorovaikutustaitojen sekä arvioinnin merkitystä oppilaiden motivaatioon koskien musiikin oppimista. Perinteisen, sanallisen vuorovaikutuksen lisäksi vuorovaikutukseen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.