Tarkkaavaisuushäiriöinen oppilas musiikin tunneilla : esimerkkinä Jyväskylän seudun musiikinopetus perusopetuksen vuosiluokilla 7.-9.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Musiikin perusopetuksen saavutettavuus ja yhdenvertaisuus Keski-Suomessa
Mäkiranta, Veera (2017)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli selvittää taiteen perusopetuksen mukaisen musiikinopetuksen saavutettavuutta ja yhdenvertaisuutta Keski-Suomessa. Tutkielmassa tarkastellaan, minkälaisia eroja saavutettavuuden ... -
"Kaikessa on aina kehitettävää!" : luokanopettajien kokemuksia valmiuksistaan opettaa musiikkia perusopetuksen vuosiluokilla 1-6
Kuoppala, Hanna-Mari; Repo-Tolonen, Kaisa (2002) -
Opettajan vuorovaikutustaidot osana mielekästä musiikin oppimista peruskoulun vuosiluokilla 1-6
Hakkarainen, Jyri (2021)Kandidaatintutkielmassani tarkastelen opettajan vuorovaikutustaitojen sekä arvioinnin merkitystä oppilaiden motivaatioon koskien musiikin oppimista. Perinteisen, sanallisen vuorovaikutuksen lisäksi vuorovaikutukseen ... -
Viidennen luokan oppilaiden näkemyksiä työrauhasta musiikin tunneilla
Kärävä, Kati (2012)Tutkimuksessa selvitettiin 5. luokan oppilaiden näkemyksiä musiikin tuntien työrauhasta. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaista oppilaiden mielestä on hyvä ja huono työrauha musiikin tunneilla ja millaiset ... -
Musiikin hyödyntäminen erityisopetuksessa
Jääskeläinen, Auli (2015)Musiikin positiivisia vaikutuksia ihmisen hyvinvointiin ja oppimiseen liittyen on tutkittu erityisesti musiikkiterapian saralla. Musiikin on todettu edistävän esimerkiksi psyykkistä hyvinvointia, motoriikkaa ja kielenkehitystä. ...