Koulupiha koululaisen kokemana : ylivieskalaisten toisluokkalaisten näkemyksiä välitunnin viettopaikastaan
Date
1995Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
© The Author(s)
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tukea tarvitsevan koululaisen toimijuus kouluympäristössä : koululaisten kertomuksia koulupäivästä ja asiantuntijoiden näkemyksiä koululaisten toimijuuden edistämisestä kouluympäristössä
Haavanlammi, Mervi (2017)Haavanlammi, M. 2017. Tukea tarvitsevan koululaisen toimijuus kouluympäristössä: Koululaisten kertomuksia koulupäivästä ja asiantuntijoiden näkemyksiä koululaisten toimijuuden edistämisestä kouluympäristössä. Liikuntatieteellinen ... -
Lasten ja nuorten fyysinen aktiivisuus : mikä lapsia ja nuoria liikuttaa peruskoulun välitunneilla?
Porkola, Santeri (2023)Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena oli selvittää lasten ja nuorten fyysiseen aktiivisuuteen yhteydessä olevia tekijöitä peruskoulun välitunneilla. Tässä tutkielmassa tarkastelun kohteena olivat koulupihan fyysiset ... -
Koulupihojen tarjoumien yhteyksiä lasten ja nuorten fyysiseen aktiivisuuteen välitunneilla
Kandén, Joona (2023)Tämän tutkielman tarkoituksena on selvittää koulupihojen tarjoumien yhteyksiä lasten ja nuorten fyysiseen aktiivisuuteen välitunneilla. Tavoitteena on löytää keinoja, joilla koulujen pihoilla voidaan edistää tai lisätä ... -
Koulupihojen tarjoumat fyysiselle aktiivisuudelle välitunneilla
Kandén, Joona; Porkola, Santeri (2024)Päivittäisen liikkumissuosituksen saavuttavat nykyään vain noin joka kolmas lapsi ja nuori. Peruskoulun aikana välitunteja on ajallisesti yli kolme kertaa enemmän kuin liikuntatunteja, minkä vuoksi välituntien aikainen ... -
Suuhygienistin ja koululaisen vuorovaikutus ravitsemuskeskustelussa
Siltanen, Marjo (2012)Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata suuhygienistin ja koululaisten välistä vuorovaikutusta ohjauskeskusteluissa, joissa kartoitettiin koululaisten herkkujen käyttö ja päivän ateriat. Tavoitteena oli tutkia koululaisten ...