Monimuotoisesti opettajaksi : poikkeuskoulutuksessa luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia monimuoto-opiskelusta v. 1992-1993 Kokkolassa ja Vaasassa
Authors
Date
1994Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Okei, mä pystyn tähän : luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia opettajaksi kasvamisesta
Kantonen, Kati (2020)Tämän tutkimuksen tehtävänä oli kuvata kuinka luokanopettajaksi opiskelevat ovat kasvaneet opettajiksi Jyväskylän yliopiston ilmiölähtöisen luokanopettajakoulutuksen aikana. Tutkimuksessani tavoite oli luoda kuvaus siitä, ... -
Luokanopettajien poikkeuskoulutuksessa Kokkolassa opiskelevien taustasta, uranvalintamotiiveista ja valinnan varmuudesta
Roinela, Ulla (1991)Tässä tutkimuksessa selvitetään Kokkolassa luokanopettajien poikkeuskoulutuksessa opiskelevien opiskelijoiden taustaa, uranvalintamotiiveja, valinnanvarmuutta ja valintatyytyväisyyttä. Tutkimus kohdistui yhden vuosikurssin ... -
Monimuoto-opiskelijoiden kokemuksia verkko-opiskelusta
Valtanen, Katja (2010)Tutkimuksen lähtökohtana on konstruktiivinen oppimiskäsitys. Tätä oppimiskäsitystä käytetään nykyisin yleisesti, koska oppija nähdään aktiivisena ja omatoimisena tiedon etsijänä. Nopea tekninen kehitys on mahdollistanut ... -
Luokanopettajien ja luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia ja näkemyksiä oppilaiden tunteiden kohtaamisesta
Bom, Minna; Minkkinen, Mia (2009) -
Jännittääkö opettaja? : luokanopettajien ja luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia jännittämisestä
Autio, Anniina (2012)Tässä tutkimuksessa selvitettiin, millaista on luokanopettajien ja luokanopettajaksi opiskelevien jännittäminen työhön ja opiskeluun liittyvissä tilanteissa heidän itsensä kokemana. Tutkimukseen osallistui 40 luokanopettajaa ...