Monimuotoisesti opettajaksi : poikkeuskoulutuksessa luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia monimuoto-opiskelusta v. 1992-1993 Kokkolassa ja Vaasassa
Authors
Date
1994Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Okei, mä pystyn tähän : luokanopettajaksi opiskelevien kokemuksia opettajaksi kasvamisesta
Kantonen, Kati (2020)Tämän tutkimuksen tehtävänä oli kuvata kuinka luokanopettajaksi opiskelevat ovat kasvaneet opettajiksi Jyväskylän yliopiston ilmiölähtöisen luokanopettajakoulutuksen aikana. Tutkimuksessani tavoite oli luoda kuvaus siitä, ... -
Luokanopettajien poikkeuskoulutuksessa Kokkolassa opiskelevien taustasta, uranvalintamotiiveista ja valinnan varmuudesta
Roinela, Ulla (1991)Tässä tutkimuksessa selvitetään Kokkolassa luokanopettajien poikkeuskoulutuksessa opiskelevien opiskelijoiden taustaa, uranvalintamotiiveja, valinnanvarmuutta ja valintatyytyväisyyttä. Tutkimus kohdistui yhden vuosikurssin ... -
Monimuoto-opiskelijoiden kokemuksia verkko-opiskelusta
Valtanen, Katja (2010)Tutkimuksen lähtökohtana on konstruktiivinen oppimiskäsitys. Tätä oppimiskäsitystä käytetään nykyisin yleisesti, koska oppija nähdään aktiivisena ja omatoimisena tiedon etsijänä. Nopea tekninen kehitys on mahdollistanut ... -
Kokemuksia laaja-alaisesta opettajuudesta : luokanopettajaksi ja musiikin aineenopettajaksi opiskelevien ammatillisen minäkäsityksen tarkastelua
Sundberg, Camilla (2013)Tutkimuksessa tarkastellaan Jyväskylän yliopistossa luokanopettajaksi ja musiikin aineenopettajaksi opiskelevien kokemuksia laaja-alaisesta opettajuudesta. Tarkastelun kohteena ovat koulutukseen hakeutuminen, asiantuntijuus, ...