dc.contributor.advisor | Naukkarinen, Aimo | |
dc.contributor.advisor | Valleala, Ulla Maija | |
dc.contributor.author | Kaunisvaara, Vilma | |
dc.contributor.author | Pikkuvirta, Alli | |
dc.date.accessioned | 2020-05-29T05:59:58Z | |
dc.date.available | 2020-05-29T05:59:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69314 | |
dc.description.abstract | Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia, mitä Boothin ja Ainscowin
(2005) inklusiivisen kehittämismallin mukaisia piirteitä tutkimukseen osallistuvien oppilaiden kouluista voidaan tunnistaa sekä mitä ajatuksia oppilailla on inklusiivisen koulun periaatteista, kulttuurista ja käytännöistä. Tutkimuksen tavoitteena on myös selventää inkluusion tarkoitusta ja päämäärää. | fi |
dc.format.extent | 78 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fi | |
dc.title | "Matka kohti inkluusiota" : inklusiivisen koulun kehittämistä edistävät ja estävät piirteet suomalaisessa koulutusjärjestelmässä oppilaiden haastatteluiden perusteella | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202005293570 | |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education and Psychology | en |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Luokanopettajakoulutus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Teacher Education | en |
dc.rights.copyright | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.rights.copyright | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 103 | |
dc.subject.yso | inkluusio | |
dc.subject.yso | erityisopetus | |
dc.subject.yso | integraatio | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |