dc.contributor.advisor | Naukkarinen, Aimo | |
dc.contributor.advisor | Valleala, Ulla Maija | |
dc.contributor.author | Kaunisvaara, Vilma | |
dc.contributor.author | Pikkuvirta, Alli | |
dc.date.accessioned | 2020-05-29T05:59:58Z | |
dc.date.available | 2020-05-29T05:59:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69314 | |
dc.description.abstract | Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia, mitä Boothin ja Ainscowin
(2005) inklusiivisen kehittämismallin mukaisia piirteitä tutkimukseen osallistuvien oppilaiden kouluista voidaan tunnistaa sekä mitä ajatuksia oppilailla on inklusiivisen koulun periaatteista, kulttuurista ja käytännöistä. Tutkimuksen tavoitteena on myös selventää inkluusion tarkoitusta ja päämäärää. | fi |
dc.format.extent | 78 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fi | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.title | "Matka kohti inkluusiota" : inklusiivisen koulun kehittämistä edistävät ja estävät piirteet suomalaisessa koulutusjärjestelmässä oppilaiden haastatteluiden perusteella | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202005293570 | |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education and Psychology | en |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Luokanopettajakoulutus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Teacher Education | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 103 | |
dc.subject.yso | inkluusio | |
dc.subject.yso | erityisopetus | |
dc.subject.yso | integraatio | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |