Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorEnnser-Kananen, Johanna
dc.contributor.authorRiuttanen, Sanna
dc.contributor.authorSaarinen, Taina
dc.date.accessioned2019-12-10T08:31:39Z
dc.date.available2019-12-10T08:31:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationEnnser-Kananen, J., Riuttanen, S., & Saarinen, T. (2019). Got access? : how to improve language education for all in Nordic compulsory education. <i>Kieli, koulutus ja yhteiskunta</i>, <i>10</i>(7). <a href="https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2019/got-access-how-to-improve-language-education-for-all-in-nordic-compulsory-education" target="_blank">https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2019/got-access-how-to-improve-language-education-for-all-in-nordic-compulsory-education</a>
dc.identifier.otherCONVID_33730224
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66692
dc.description.abstractWhat are barriers to high-quality language education? How do we increase the variety in languages students learn? How do we promote, support, and foster multilingual, multicultural and other kinds of diversities? These and other hard questions kept the participants of the RECLAS-symposium on Access to language education busy on November 28, 2019.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageeng
dc.language.isoeng
dc.publisherSoveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseriesKieli, koulutus ja yhteiskunta
dc.relation.urihttps://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-joulukuu-2019/got-access-how-to-improve-language-education-for-all-in-nordic-compulsory-education
dc.rightsCC BY 4.0
dc.titleGot access? : how to improve language education for all in Nordic compulsory education
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201912105158
dc.contributor.laitosSoveltavan kielentutkimuksen keskusfi
dc.contributor.laitosKoulutuksen tutkimuslaitosfi
dc.contributor.laitosKieli- ja viestintätieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosCentre for Applied Language Studiesen
dc.contributor.laitosFinnish Institute for Educational Researchen
dc.contributor.laitosDepartment of Language and Communication Studiesen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_2cd9
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn1799-0181
dc.relation.numberinseries7
dc.relation.volume10
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kieliverkosto ja kirjoittajat, 2019
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.relation.grantnumber332390
dc.subject.ysomonikulttuurisuus
dc.subject.ysosaatavuus
dc.subject.ysomonikielisyys
dc.subject.ysokieltenopetus
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10647
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p859
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6720
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p38117
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.relation.funderSuomen Akatemiafi
dc.relation.funderAcademy of Finlanden
jyx.fundingprogramAkatemiatutkija, SAfi
jyx.fundingprogramAcademy Research Fellow, AoFen
dc.type.okmD1


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

CC BY 4.0
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on CC BY 4.0