dc.contributor.advisor | Clements, Kati | |
dc.contributor.author | Koivistoinen, Sami | |
dc.date.accessioned | 2019-11-18T06:19:00Z | |
dc.date.available | 2019-11-18T06:19:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66410 | |
dc.description.abstract | Tutkimus tutki, kuinka arvon yhteisluonti näkyy sosiaalisen median palvelussa Reddit:ssä. Samalla tutkittiin, millaisia eroja arvon yhteisluonnissa oli eri mobiilivideopelituotteiden välillä. Tutkimuksessa havaittiin, että arvon yhteisluonti tapahtuu Reddit:ssä pääosin käyttäjien välillä, jonka mahdollistajana tuotteiden omistajat toimivat. Eri toimivat mahdollistavat arvon yhteisluontia eri tavoilla ja se, kuinka muut toimijat osallistuvat arvon yhteisluontiin riippuu paljolti siitä, millainen tuote on kyseessä. Tutkimus tehtiin havainnoivana laadullisena tutkimuksena. | fi |
dc.description.abstract | The study research, how co-creation appears in social media service Reddit. At the same time study researched what kind of differences here were between different popular mobile video game products when they implement value co-creation in Reddit. Study found that most of the times value co-creation is happening in Reddit between Reddit users. Companies encourages users to be a part of value co-creation process. Different actors enable value co-creation different ways. That how value co-creation is happening depends lot from what kind of mobile video game product is. Study was conducted as an observational qualitative study. | en |
dc.format.extent | 91 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fi | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | arvon yhteisluonti | |
dc.subject.other | mobiilivideopeli | |
dc.subject.other | value co-creation | |
dc.subject.other | Reddit | |
dc.subject.other | mobile video game | |
dc.title | Reddit ja arvon yhteisluonti videopelien kehittämisessä | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201911184914 | |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Tietojärjestelmätiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Information Systems Science | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 601 | |
dc.subject.yso | mobiilipelit | |
dc.subject.yso | videopelit | |
dc.subject.yso | sosiaalinen media | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |