Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorLähteenmäki, Mika
dc.contributor.authorHäkkinen, Susanna
dc.date.accessioned2019-11-04T11:14:21Z
dc.date.available2019-11-04T11:14:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66142
dc.description.abstractTässä tutkielmassa tarkastelen Visit Saimaan markkinointia venäläisessä sosiaalisessa mediassa, Vkontaktessa. Visit Saimaa on Etelä-Savon markkinoinnin yhteistyöyritys. Tutkin minkälainen brändi Visit Saimaalle muodostuu Vkontaktessa joulun ja uuden vuoden aikana. Tutkimuksen metodina käytän diskurssianalyysia, ja analysoin 33 Visit Saimaan päivitystä Vkontaktessa. Materiaalista löysin kuusi eri diskurssia: luonnon diskurssi, kulttuurin diskurssi, ajanvieton diskurssi, historian diskurssi, taianomaisuuden diskurssi sekä joulun ja uuden vuoden diskurssi. Visit Saimaan brändi nojaa pitkälti luontodiskurssiin, luonto on läsnä lähes kaikissa toiminnoissa Saimaan alueella. Alueelta löytyy kuitenkin myös kulttuurillisia ja historiallisia nähtävyyksiä. Saimaan alueella on paljon erityisesti talviurheiluun liittyviä ajanviettotapoja, jotka sopivat erityisesti perheille. Erityisesti korostetaan lisäksi taianomaista ja jouluista tunnelmaa, joka on kuin sadusta.fi
dc.format.extent83
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoru
dc.subject.otherVisit Saimaa
dc.subject.otherVKontakte
dc.titleБРЕНД РЕГИОНА САЙМА : Туристический маркетинг в русских социальных медиа
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201911044712
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanities and Social Sciencesen
dc.contributor.laitosKieli- ja viestintätieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Language and Communication Studiesen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineVenäjän kieli ja kulttuurifi
dc.contributor.oppiaineRussian Language and Cultureen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi312
dc.subject.ysodiskurssi
dc.subject.ysomarkkinointi
dc.subject.ysobrändit
dc.subject.ysososiaalinen media
dc.subject.ysomatkailu
dc.format.contentfulltext
dc.rights.accessrights
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot