dc.contributor.advisor | Lakanen, Antti-Jussi | |
dc.contributor.author | Kukkonen, Lasse | |
dc.date.accessioned | 2019-06-04T06:21:32Z | |
dc.date.available | 2019-06-04T06:21:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64292 | |
dc.description.abstract | Verkko-opiskelun suuresta suosiosta huolimatta kurssin keskeyttävien määrät
ovat hyvin suuret. Mitä syitä ilmiölle on löydettävissä? Ilmiötä tarkastellessa on hyvä tarkastella myös opiskelijoiden motiiveja ja oppimisen strategioita, koska itsesäätelytaidot ovat
olennainen osa akateemista menestymistä. Tutkimustulokset osoittavat, että korkeille keskeyttämismäärille ei ole yhtä yksittäistä syytä, vaan vaikuttavia tekijöitä on useita. | fi |
dc.description.abstract | Despite the great popularity of e-learning, the rate of attrition is high. What is
causing this phenomenon? Students may have different motives and learning-strategies so
it is important to take a look at self-regulated skills because it’s essential part of acedemic
success. The studies show that there are no single reasons for high rates of attrition but
multiple influential factors. | en |
dc.format.extent | 23 | |
dc.language.iso | fi | |
dc.subject.other | MOOC | |
dc.title | Millaisia haasteita opiskelijat kokevat verkkoympäristössä | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201906042902 | |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Tietotekniikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Mathematical Information Technology | en |
dc.rights.copyright | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.rights.copyright | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.contributor.oppiainekoodi | 602 | |
dc.subject.yso | motivaatio | |
dc.subject.yso | verkko-oppiminen | |
dc.subject.yso | avoimet verkkokurssit | |
dc.subject.yso | itsesäätely | |
dc.subject.yso | verkko-opiskelu | |
dc.subject.yso | opiskelijat | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | keskeyttäminen | |
dc.subject.yso | opiskelu | |
dc.subject.yso | verkkokurssit | |
dc.rights.accessrights | Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.. | fi |
dc.rights.accessrights | The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities). | en |