Drivers and outcomes of consumer engagement : Insights from mobile money usage in Ghana
Glavee-Geo, R., Shaikh, A. A., Karjaluoto, H., & Hinson, R. E. (2020). Drivers and outcomes of consumer engagement : Insights from mobile money usage in Ghana. International Journal of Bank Marketing, 38(1), 1-20. https://doi.org/10.1108/ijbm-01-2019-0007
Julkaistu sarjassa
International Journal of Bank MarketingPäivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© Emerald Publishing Limited 2019
Julkaisija
Emerald Publishing LimitedISSN Hae Julkaisufoorumista
0265-2323Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/30609927
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1381]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Free-to-Switch? : Consumer Switching Behavior in Freemium Mobile Games
Kallioniemi, Juho (2022)Freemium-liiketoimintamallia hyödyntävät mobiilipelit ovat erittäin suosittuja sovelluskaupoissa ja hyvin tuottavia niiden kehittäjille ja julkaisijoille. Mobiiliympäristössä uuteen peliin vaihtaminen on kuitenkin helppoa ... -
Examining consumers' intention, behavior, and beliefs in mobile banking adoption and continuous usage
Shaikh, Aijaz Ahmed (University of Jyväskylä, 2016)Changing consumer behavior continues to have a profound impact on digital banking adoption and prolonged usage in developed and emerging markets. Several factors influence the consumer decision journey when choosing ... -
Identifying behavioral drivers and motivations for consumer engagement in LINE application : a thematic analysis
Aalto, Aleksi (2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tunnistaa Japanilaisen Z-sukupolven motivaatioita käyttää LINE applikaatiota yritystilien seuraamiseen ja interaktiivisuuteen niiden kanssa. Tämän lisäksi tutkittiin syitä miksi LINEä ... -
Assessment of Mobile Money Enablers in Nigeria
Olaleye, Sunday Adewale; Sanusi, Ismaila Temitayo; Ukpabi, Dandison (IGI Global, 2018)This chapter describes how mobile money is an emerging and innovative financial service delivery mechanism. With huge success, recorded mostly in the developing economies, it is scholarly unclear the antecedents of its ... -
Examining key drivers of consumer experience with (non-financial) digital services : An exploratory study
Shaikh, Aijaz A.; Alharthi, Majed D.; Alamoudi, Hawazen O. (Elsevier, 2020)Recent advancements in the field of mobile information systems have transformed the consumer lifestyle as well as have changed the digital service landscape globally. This exploratory study identifies and describe key ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.