Esikoululaisten näkökulmia digitaaliseen pelaamiseen
Päivämäärä
2019Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää esikoululaisten näkökulmia digitaaliseen pelaamiseen. Tutkielmassa keskityttiin erityisesti lasten rooliin pelaajina sekä heidän pelitottumuksiinsa ja -mieltymyksiinsä.
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5369]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Eight types of video game experience
Vahlo, Jukka; Tuuri, Kai (Elsevier, 2025)The study of game experience is a well-established area within game research, supported by numerous models. These models, while valuable, often focus on analyzing game experiences within specific contexts rather than ... -
Editorial : The dark and the light side of gaming
Reer, Felix; Siitonen, Marko; De La Hera, Teresa (Frontiers Media SA, 2024) -
Nuorten monimuotoiset pelikulttuurit kutsuvat tutkijoita
Meriläinen, Mikko; Ruotsalainen, Maria (Nuorisotutkimusseura, 2023) -
북유럽 레트로: 핀란드의 레트로게임 문화 [Retrogaming in Finland]
Malinen, Ville; Karhulahti, Veli-Matti (Game Culture Foundation, 2021) -
Syrjityt soijapojat ja pilattu pelaaminen : maskuliinisuus ja antifeminismi Ylilaudan pelikulttuurikeskusteluissa
Meriläinen, Mikko; Arjoranta, Jonne; Lounela, Emilia (Sukupuolentutkimuksen seura : Sällskapet för genusforskning ry, 2023)Osalle miespelaajista digitaaliset pelit ja niiden yhteisöt ovat turvallisiksi ja omiksi koettuja ympäristöjä, joissa vallitsevat muusta yhteiskunnasta poikkeavat nörttimaskuliiniset ihanteet. He kokevat, että pelikulttuurien ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.