dc.contributor.author | Nissinen, Kari | |
dc.contributor.author | Rautopuro, Juhani | |
dc.date.accessioned | 2019-04-05T09:03:27Z | |
dc.date.available | 2019-04-05T09:03:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Nissinen, K., & Rautopuro, J. Kunnia työn sankareille! : arviointitutkimusten arki on arkista. <i>Ruusupuiston kärkiuutiset</i>, (2). <a href="https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2019/2" target="_blank">https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2019/2</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_29000469 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63418 | |
dc.description.abstract | Kansainvälisten arviointitutkimusten menestyksellinen
toteuttaminen edellyttää ammattitaitoa niin tutkimuksen
suunnittelussa, valmistelussa kuin kerätyn aineiston käsittelyssä.
Joskus – varsinkin kun PISA-tulokset julkistetaan – kuitenkin
tuntuu, että suuren työn tuloksena saadaan vain hetken kestäviä
mediatapahtumia, jotka keskittyvät Suomen kansainvälisen
rankingin ympärille. Mediatapahtumien keskipisteenä ovat
lähinnä raportin laatineet tutkijat ja heidän työtään
kommentoivat poliitikot. Harva tietää, millaisen ponnistelun
tuloksena tällaiset tutkimukset syntyvät. Tämä artikkeli valottaa
sitä arkista tiimityötä, jota tutkimusten toteutuminen edellyttää. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Ruusupuiston kärkiuutiset | |
dc.relation.uri | https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2019/2 | |
dc.rights | CC BY 4.0 | |
dc.subject.other | arviointi | fi |
dc.subject.other | arviointitutkimus | fi |
dc.subject.other | koulutus | fi |
dc.subject.other | evaluation | fi |
dc.subject.other | evaluation research | fi |
dc.subject.other | education and training | fi |
dc.title | Kunnia työn sankareille! : arviointitutkimusten arki on arkista | |
dc.type | newspaper article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201904042071 | |
dc.contributor.laitos | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Finnish Institute for Educational Research | en |
dc.contributor.oppiaine | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.oppiaine | Finnish Institute for Educational Research | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.date.updated | 2019-04-04T09:15:24Z | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_998f | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.numberinseries | 2 | |
dc.relation.volume | 2019 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2019. | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | contributionToPeriodical | |
dc.subject.yso | arviointi | |
dc.subject.yso | arviointitutkimus | |
dc.subject.yso | koulutus | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10223 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p84 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.type.okm | E1 | |