Show simple item record

dc.contributor.authorNissinen, Kari
dc.contributor.authorRautopuro, Juhani
dc.date.accessioned2019-04-05T09:03:27Z
dc.date.available2019-04-05T09:03:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationNissinen, K., & Rautopuro, J. Kunnia työn sankareille! : arviointitutkimusten arki on arkista. <i>Ruusupuiston kärkiuutiset</i>, (2). <a href="https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2019/2" target="_blank">https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2019/2</a>
dc.identifier.otherCONVID_29000469
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63418
dc.description.abstractKansainvälisten arviointitutkimusten menestyksellinen toteuttaminen edellyttää ammattitaitoa niin tutkimuksen suunnittelussa, valmistelussa kuin kerätyn aineiston käsittelyssä. Joskus – varsinkin kun PISA-tulokset julkistetaan – kuitenkin tuntuu, että suuren työn tuloksena saadaan vain hetken kestäviä mediatapahtumia, jotka keskittyvät Suomen kansainvälisen rankingin ympärille. Mediatapahtumien keskipisteenä ovat lähinnä raportin laatineet tutkijat ja heidän työtään kommentoivat poliitikot. Harva tietää, millaisen ponnistelun tuloksena tällaiset tutkimukset syntyvät. Tämä artikkeli valottaa sitä arkista tiimityötä, jota tutkimusten toteutuminen edellyttää.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherJyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseriesRuusupuiston kärkiuutiset
dc.relation.urihttps://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2019/2
dc.rightsCC BY 4.0
dc.subject.otherarviointifi
dc.subject.otherarviointitutkimusfi
dc.subject.otherkoulutusfi
dc.subject.otherevaluationfi
dc.subject.otherevaluation researchfi
dc.subject.othereducation and trainingfi
dc.titleKunnia työn sankareille! : arviointitutkimusten arki on arkista
dc.typenewspaper article
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201904042071
dc.contributor.laitosKoulutuksen tutkimuslaitosfi
dc.contributor.laitosFinnish Institute for Educational Researchen
dc.contributor.oppiaineKoulutuksen tutkimuslaitosfi
dc.contributor.oppiaineFinnish Institute for Educational Researchen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.date.updated2019-04-04T09:15:24Z
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_998f
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.numberinseries2
dc.relation.volume2019
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2019.
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationcontributionToPeriodical
dc.subject.ysoarviointi
dc.subject.ysoarviointitutkimus
dc.subject.ysokoulutus
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p7413
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10223
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p84
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.type.okmE1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0