Tieto- ja viestintäteknologia luku- ja kirjoitustaidon opetuksessa
Bogdanoff, M., Vaarala, H., Törmänen, S., & Tammelin-Laine, T. (2018). Tieto- ja viestintäteknologia luku- ja kirjoitustaidon opetuksessa. HAMK Unlimited : Professional, 16.11.2018. https://unlimited.hamk.fi/ammatillinen-osaaminen-ja-opetus/tvt-luku-ja-kirjoitustaidon-opetuksessa
Published in
HAMK Unlimited : ProfessionalDate
2018Discipline
Soveltava kielitiedeCopyright
© Kirjoittajat, 2018.
Publisher
Hämeen ammattikorkeakouluISSN Search the Publication Forum
2343-4694Keywords
Original source
https://unlimited.hamk.fi/ammatillinen-osaaminen-ja-opetus/tvt-luku-ja-kirjoitustaidon-opetuksessaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28724279
Metadata
Show full item recordCollections
Related funder(s)
Centre for Economic Development, Transport and the Environment of North OstrobothniaFunding program(s)
ESF European Social Fund, React-EULicense
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Älypuhelimet aikuisten lukutaito-oppijoiden vapaa-ajalla
Vaarala, Heidi; Bogdanoff, Minna (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2019)Aikuiset lukutaito-oppijat käyttävät älypuhelimia näppärästi ja ovat erilaisten sovellusten keskellä kuin kotonaan. Mitä nämä opiskelijat kertovat puhelimen käytöstään vapaa-ajalla? Entä miten tätä tietoa ja taitoa voisi ... -
Yhteisöllisesti jaettu luku- ja kirjoitustaito : kollektiivibiografinen menetelmä luku- ja kirjoitustaidon historian tutkimuksessa
Kotilainen, Sofia (Kulttuurihistorian seura, 2022) -
Puhelinvastaajaäänitteisiin liittyviä kuunteluharjoituksia aikuisten maahanmuuttajien luku- ja kirjoitustaidon koulutuksessa käytettäväksi : tarvekartoitus, oppimateriaali ja kokeilu
Kärki, Katja (2014)Tutkimusta aikuisten maahanmuuttajien luku- ja kirjoitustaidon koulutuksesta on tehty melko vähän sekä Suomessa että maailmalla. Tämä maisterintutkielma on monimuototutkielma ja sen tavoitteena on kartoittaa, millaista ... -
"Tätä osa-aluetta ja sen merkitystä usein vähätellään" : luokanopettajaopiskelijoiden ja luokanopettajien käsityksiä TVT:n opettamisesta alakoulussa
Huttunen, Emmi (2023)Tutkimuksessa selvitettiin luokanopettajaopiskelijoiden sekä luokanopettajana työskentelevien käsityksiä tieto- ja viestintäteknologian opettamisesta alakoulussa. Lisäksi tavoitteena oli selvittää, miten ryhmien käsitykset ... -
Pedagoginen tuki tietotekniikan hyödyntämisessä kemian opetuksessa
Tuukkanen, Jussi (2013)Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mitä kemian opettajat toivovat pedagogiselta tuelta ja miten pedagoginen tuki vaikuttaa tietotekniikan käyttöön kemian opetuksessa. Tutkimuksen teoriaosuudessa analysoidaan aikaisempien ...