Show simple item record

dc.contributor.authorMård-Miettinen, Karita
dc.contributor.authorSkinnari, Kristiina
dc.contributor.authorPeltoniemi, Annika
dc.date.accessioned2018-09-20T08:38:41Z
dc.date.available2018-09-20T08:38:41Z
dc.date.issued2018fi
dc.identifier.citationMård-Miettinen, K., Skinnari, K., & Peltoniemi, A. (2018). Vakiintunutta, mutta näkymätöntä – kaksikielinen toiminta Suomen kunnissa. <em>Kieli, koulutus ja yhteiskunta</em>, 9 (5). Retrieved from <a href="https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-syyskuu-2018/vakiintunutta-mutta-nakymatonta-kaksikielinen-toiminta-suomen-kunnissa">https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta...</a>fi
dc.identifier.otherTUTKAID_78876
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59597
dc.description.abstractJyväskylän yliopisto selvitti yhteistyössä Åbo Akademin kanssa kaksikielisen toiminnan tarjontaa Suomen kunnissa vuonna 2017 opetus- ja kulttuuriministeriön toimeksiannosta. Selvitys tehtiin Webropol-kyselynä ja haastattelemalla kuntatoimijoita, ja sen tuloksia on raportoitu kahdessa raportissa, joista toinen käsittelee kotimaisten kielten kielikylpyä ja toinen muuta kaksikielistä varhaiskasvatusta ja opetusta. Artikkelissamme tarkastelemme selvityksen päätuloksia, jotka liittyvät toiminnan laajuuteen, hyötyihin ja haasteisiin sekä sen kehittämiseen.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherSoveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseriesKieli, koulutus ja yhteiskunta
dc.relation.urihttps://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-syyskuu-2018/vakiintunutta-mutta-nakymatonta-kaksikielinen-toiminta-suomen-kunnissa
dc.rightsCC BY 4.0
dc.subject.otherkieletfi
dc.subject.otheropetusfi
dc.subject.otherkielen oppiminenfi
dc.subject.otherkaksikielisyysfi
dc.subject.otherperusopetusfi
dc.subject.othervarhaiskasvatusfi
dc.subject.otherkielikylpyfi
dc.subject.otherlanguagesfi
dc.subject.otherlanguage teachingfi
dc.subject.otherlanguage learningfi
dc.subject.otherbilingualismfi
dc.subject.otherbasic educationfi
dc.subject.otherearly childhood education and carefi
dc.subject.otherlanguage immersionfi
dc.titleVakiintunutta, mutta näkymätöntä – kaksikielinen toiminta Suomen kunnissafi
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201809204184
dc.contributor.laitosSoveltavan kielentutkimuksen keskusfi
dc.contributor.laitosCentre for Applied Language Studiesen
dc.contributor.oppiaineSoveltava kielitiede
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.date.updated2018-09-20T06:15:09Z
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn1799-0181
dc.relation.numberinseries5
dc.relation.volume9
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kieliverkosto ja kirjoittajat, 2018
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY 4.0