Opettajien näkökulmaa suomi toisena kielenä -opetussuunnitelman perusteisiin
Vasama, A., & Voipio-Huovinen, S. (2003). Opettajien näkökulmaa suomi toisena kielenä -opetussuunnitelman perusteisiin. Virittäjä, 107(3), 427-430. https://journal.fi/virittaja/article/view/40284
Published in
VirittäjäDate
2003Copyright
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2003
Publisher
Kotikielen SeuraISSN Search the Publication Forum
0042-6806Keywords
Original source
https://journal.fi/virittaja/article/view/40284Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/14951634
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tekninen työ perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa ja opettajien käytännön työssä
Kärävä, Matti; Minkkinen, Jaakko (2011)TIIVISTELMÄ Kärävä, M. & Minkkinen, J. 2011. Tekninen työ perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa ja opettajien käytännön työssä. Jyväskylän yliopisto. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma, 79 s. Tässä tutkimuksessa ... -
S2-opettajien kokemuksia kielitaidon arvioinnista ammatillisen koulutuksen kentällä vuosina 2009 ja 2019
Lehdenvirta, Jenni (2020)2000-luvun ensimmäiset vuosikymmenet ovat tuoneet kielitaidon arviointiin ja opetukseen merkittäviä muutoksia. Näkemys kielestä ja kielitaidosta on laajentunut formalistisista ja struktuureja painottaneista näkemyksistä ... -
S2-opettajien käsityksiä puhekielen ja murteen opettamisesta
Sillankorva, Niina (2015)Tutkimus käsittelee suomi toisena kielenä -opettajien asenteita ja käsityksiä puhekielen opettamiseen liittyen. Kiinnitän huomiota siihen, miten opettajat suhtautuvat kielen alueelliseen vaihteluun ja omaan aluepuhekieleen. ... -
Musiikin erilaiset merkitykset suomen kielen oppimisessa toisena kielenä : opettajien näkökulma
Koski-Lammi, Milja (2017)Tässä tutkimuksessa selvitettiin, millaisia merkityksiä opettajat kokevat musiikilla olevan suomen kielen oppimisessa toisena kielenä. Opettajien kokemat musiikin merkitykset näkyvät siinä, miten ja minkä asioiden opettamiseen ...