Negatiiviset asiakaskokemukset ja diplomatia
Lievonen, M. (2018). Negatiiviset asiakaskokemukset ja diplomatia. In E. Melgin, & H. Nieminen (Eds.), Diplomaattinen viestintä : ProComma Academic 2018 (pp. 38-49). ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry. ProComma Academic, 5.
Julkaistu sarjassa
ProComma AcademicTekijät
Päivämäärä
2018Oppiaine
Basic or discovery scholarshipViestinnän johtaminenBasic or discovery scholarshipCorporate CommunicationTekijänoikeudet
© 2018 Tekijä(t) ja ProComma Academic
Tässä artikkelissa kerrotaan, kuinka negatiivisten sidosryhmien edustajat
verkossa
eritellään
toisistaan ja
milloin organisaation tulisi osallistua
negatiivisiin asiakaskokemuksiin liittyviin
keskusteluihin
digitaalisissa ympäristöissä.
Lisäksi tarkastellaan
miten niin sanottu
kuuntelemisen arkkitehtuuri hyödyttää organisaatioita
negatiivisen viestinnän yhteydessä.
Kappaleen lopussa annetaan myös
viisi diplomatiaan pohjautuvaa neuvoa negatiivisen
viestinnän kohtaamiseen.
Julkaisija
ProCom - Viestinnän ammattilaiset ryEmojulkaisun ISBN
978-952-68576-2-6Kuuluu julkaisuun
Diplomaattinen viestintä : ProComma Academic 2018ISSN Hae Julkaisufoorumista
2343-4090Asiasanat
Alkuperäislähde
https://procom.fi/tilaan-procomma-academic-diplomaattinen-viestinta/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28101141
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1381]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Viestintä strategisena arvonluojana asiakaskokemuksessa
Viljakainen, Maarit (2020)Viestinnällä luodaan organisaation strategista arvoa muun muassa sidosryhmien kuuntelemisen ja toimivan vuorovaikutuksen avulla. Strategisen viestinnän tulee olla johdettu suoraan organisaation strategiasta. Asiakaskokemus ... -
Hateholders and Brandjacking : Negative Engagement of Customers and Stakeholders
Lievonen, Matias; Luoma-aho, Vilma; Bowden, Jana (Routledge, 2023)Social and real-time media allow customers and other stakeholders to easily voice their opinions online when brands or organisations fail to meet their expectations. Such outbursts, which are often addressed through corporate ... -
What Drives Negative Electronic Word-of-Mouth Online?
Lievonen, Matias; Luoma-aho, Vilma; Hätönen, Henri (Global Science & Technology Forum, 2018)The online environment has highlighted the role of negative experiences and emotions by enabling fast and widespread publicity. Recent research has introduced both word-of-mouth and engagement as central concepts relating ... -
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
Hänninen, Hanna; Junkala, Jenni (2020)Digitalisaatio ja palveluiden sähköistyminen ovat luoneet täysin uudenlaisen maailman sekä kuluttajille että organisaatioille. Asiakkaiden tarpeet muuttuvat ja monipuolistuvat, jonka vuoksi organisaatioiden on myös muutettava ... -
The thin essence of public diplomacy concept in communication and PR in Finland
Melgin, Elina (Prologos ry, 2021)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.