Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorLakanen, Antti-Jussi
dc.contributor.authorTamminen, Sakari
dc.date.accessioned2018-06-20T09:31:07Z
dc.date.available2018-06-20T09:31:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58654
dc.description.abstractViime vuosien aikana virtuaalihyödykkeiden myynti on lisääntynyt huomattavasti. Tässä tutkielmassa tutkitaan virtuaalihyödykkeitä ja niiden myyntiin liittyviä tekijöitä. Tutkielma on tehty kirjallisuuskatsauksena. Tutkielmassa on kerätty eri lähteistä tietoa tekijöistä, mitkä vaikuttavat virtuaalihyödykkeisiin, kuten pelin monetisaatiotapa ja pelin genre. Tutkielman tuloksena on huomattu, että virtuaalihyödykkeitä voidaan myydä missä tahansa pelissä, jos pelintekijät suunnittelevat niiden myynnin osaksi peliä.fi
dc.description.abstractIn the last few years the sales of virtual goods has increased considerably. This study takes a look at virtual goods and factors that affect their sales. This study has been conducted as a literature review. The information used in this study has been searched from a variety of sources on things that affect the virtual goods such as the games monetization or genre. Results of the study show that virtual goods can be sold in any kind of game if the game creators plan it as part of the game.en
dc.format.extent20
dc.language.isofi
dc.subject.otherilmaispeli
dc.subject.othervirtuaalihyödyke
dc.titleVirtuaalihyödykkeet verkkopeleissä
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201806203285
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysovirtuaalisuus
dc.subject.ysopelisuunnittelu
dc.subject.ysopeliala
dc.subject.ysoverkkopelit


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot