Tubettaja hurmaa yleisönsä aitoudella
Reinikainen, H. (2018, 30.5.2018). Tubettaja hurmaa yleisönsä aitoudella. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/hanna-reinikainen-tubettaja-hurmaa-yleisonsa-aitoudella
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Reinikainen & Jyväskylän yliopisto, 2018.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/hanna-reinikainen-tubettaja-hurmaa-yleisonsa-aitoudellaJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28090332
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1381]
- Tiedeblogi [127]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Hakuperustainen proseduraalinen sisällöntuotanto tietokonepeleissä
Keränen, Elina (2015)Proseduraaliset sisällöntuotantomenetelmät ovat viime aikoina kasvattaneet suosiotaan akateemisessa tutkimuksessa, erityisesti hakuperustaiset optimointiongelmia ratkaisevat menetelmät. Peliteollisuudessa näistä menetelmistä ... -
Vakuutusasiakkaan kosto verkossa
Toivonen, Lotta (2018)Suomalaiset vakuutusyhtiöt ovat joutuneet viime vuosina useasti kuluttajien aiheuttaman negatiivisen julkisuuden kohteeksi. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää minkälaiset tekijät johtavat asiakkaan kostamaan vakuutusyhtiölle ... -
Proseduraalisen sisällöntuotannon käytön vaikutus pelikokemukseen
Lippojoki, Patrik (2023)Proseduraalisen sisällöntuotannon avulla peleihin kyetään luomaan sisältöä joko täysin tai osittain tietokoneen avulla ja sille keksitään koko ajan uusia käyttötapoja peliteollisuudessa. Proseduraalista sisällöntuotantoa ... -
Ostajapersoonien ja personoidun sisällöntuotannon hyödyntäminen digitaalisessa sisällöntuotannossa B2B-sektorilla
Eloranta, Eetu (2024)Yritysten ostoprossien siirtyessä yhä vahvemmin verkkoon, on personoitu digitaalinen sisältö ja verkkosivun personointi merkittävässä roolissa nykyaikaisessa digitaalisessa markkinoinnissa yritysasiakkaille. Nykyaikaiset ... -
Keeping it real : authenticity and relatability in the videos of two YouTube animators
Partanen, Liisa (2020)Mahdollisimman autenttisen ja samaistuttavan kuvan luominen itsestä on yksi keinoista, joilla sosiaalisen median sisällöntuottajat voivat lisätä houkuttelevuuttaan kuluttajien silmissä. Sisällöntuottaja saa positiivisemman ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.