Tubettaja hurmaa yleisönsä aitoudella
Reinikainen, H. (2018, 30.5.2018). Tubettaja hurmaa yleisönsä aitoudella. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/hanna-reinikainen-tubettaja-hurmaa-yleisonsa-aitoudella
Published in
TiedeblogiAuthors
Date
2018Copyright
© Reinikainen & Jyväskylän yliopisto, 2018.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335Keywords
Original source
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/hanna-reinikainen-tubettaja-hurmaa-yleisonsa-aitoudellaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28090332
Metadata
Show full item recordCollections
- Kauppakorkeakoulu [1087]
- Tiedeblogi [127]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuin virtuaalinen ystävä : YouTube-tähtien fanittamisen ytimessä on kokemus läheisestä yhteydestä tubettajan kanssa
Reinikainen, Hanna (Nuorisotutkimusseura, 2020)Tubettajat ovat nousseet 2010-luvulla monien suomalaisten lasten ja nuorten ihailun kohteeksi. Tubettajat ovat usein nuoria itsekin, mutta kykenevät vetämään sosiaalisen median kanaviensa ääreen yleisömääriä, joiden edessä ... -
Hakuperustainen proseduraalinen sisällöntuotanto tietokonepeleissä
Keränen, Elina (2015)Proseduraaliset sisällöntuotantomenetelmät ovat viime aikoina kasvattaneet suosiotaan akateemisessa tutkimuksessa, erityisesti hakuperustaiset optimointiongelmia ratkaisevat menetelmät. Peliteollisuudessa näistä menetelmistä ... -
Joukkoviestimestä keskustelukumppaniksi? : vertailua medioiden ja viranomaisten vuorovaikutuksesta yleisönsä kanssa sosiaalisessa mediassa
Kuparinen, Jesse; Salmela, Jussi (2018)Tässä tutkielmassa selvitämme, miten mediaorganisaatioiden ja viranomaisten sosiaalisen median vuorovaikutussuhteet yleisöidensä kanssa poikkeavat toisistaan. Vertailun tarkoituksena on kuvata, ovatko organisaatiot omaksuneet ... -
Retoriset temput tiedotteissa : millä keinoin kustannusyhtiöt pyrkivät vakuuttamaan yleisönsä?
Peltonen, Ulla (2018)Tutkimuksessa selvitettiin, millaista on kustannusyhtiöiden mediatiedotteiden kielenkäytön argumentaatiossa esiintyvä retoriikka, ja miten kustannusyhtiöt retoriikan avulla pyrkivät vahvistamaan uskottavuuttaan ja lisäämään ... -
Vakuutusasiakkaan kosto verkossa
Toivonen, Lotta (2018)Suomalaiset vakuutusyhtiöt ovat joutuneet viime vuosina useasti kuluttajien aiheuttaman negatiivisen julkisuuden kohteeksi. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää minkälaiset tekijät johtavat asiakkaan kostamaan vakuutusyhtiölle ...