Opettaja oppimaiseman arkkitehtina
Meriläinen, M., & Piispanen, M. (2018, 12.4.2018). Opettaja oppimaiseman arkkitehtina. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/merja-merilainen-ja-maarika-piispanen-opettaja-oppimaiseman-arkkitehtina
Published in
TiedeblogiDate
2018Copyright
© Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2018.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335Keywords
Original source
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/merja-merilainen-ja-maarika-piispanen-opettaja-oppimaiseman-arkkitehtinaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28012288
Metadata
Show full item recordCollections
- Kokkolan yliopistokeskus Chydenius [352]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Miten opettaja rakentaa pedagogisen auktoriteetin? Otteita opettajan arjesta
Harjunen, Elina (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2002)Laadullisen tutkimuksen päätavoitteena oli pureutua siihen, miten opettaja ymmärtää ja rakentaa pedagogisen auktoriteettinsa koulun arjessa. Koska auktoriteettisuhde ei todennu ajatuksissa, puheessa ja kuvitelmissa, tutkin ... -
Who has the power to define the ideal teacher? Insights into the social structure of Finnish teacher education
Fornaciari, Aleksi; Juutilainen, Maaret (Frontiers Media SA, 2023)In Finland, graduating teachers are expected to become “transformational agents” who are able to critically reflect upon and evaluate what types of changes are necessary in education and who can also implement the required ... -
Nuoren vieraan kielen opettajan pedagogisen ajattelun ja ammatillisen asiantuntijuuden kehittyminen
Nyman, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2009)Opiskeluaikainen epävarmuus ja itseen kohdistuvat voimakkaat odotukset saattavat ennakoida sitä, että opettaja ei vielä ole valmis työelämään. Tämä kävi ilmi FL Tarja Nymanin väitöstutkimuksessa, jonka tavoitteena oli ... -
Opiskelijana korona-ajan etätoteutuksessa aikuiskouluttajan pedagogisissa opinnoissa didaktisen kolmion näkökulmasta
Rouhunkoski, Iina (2024)Tämän aikuiskasvatustieteen pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli tutkia aikuiskouluttajan pedagogisten opintojen (APO) korona-ajan etätoteutusta didaktinen kolmio viitekehyksenä. Tutkimuksessa käytin laajennettua ... -
Paikoillanne, valmiit, nyt! : opettajankoulutuksen haasteet tänään : valtakunnallinen opettajankoulutuksen konferenssi Kokkolassa 2006
Valtakunnallinen opettajankoulutuksen konferenssi; Aarnos, Eila; Meriläinen, Merja (Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, 2007)